چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 28 شهریور 1396 05:55 ب.ظ توسط m.mo
عملیاتی کردن برگه اصلاح بها و پیغام Sys Error: opp trans pk-fk arts mismatch
�2 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
m.mo
کاربر
کاربر

--
27 شهریور 1396 08:35 ب.ظ

    سلام. خسته نباشید
    هنگام عملیاتی کردن برگه اصلاح بها با خطای زیر مواجه شدیم لطفا راهنمایی کنید .

     

    پيوست ها
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    27 شهریور 1396 09:48 ب.ظ
    سلام

    در فرآیند عملیاتی کردن برگه‌ها در 4 مورد امکان بروز این خطا وجود دارد که همه موارد حالت Sys Error دارند - یعنی نباید رخ دهند؛ مگر آنکه اشکال یا خرابی وجود داشته باشد. این موارد مربوط هستند به درج رخدادهای انحراف خرید، انحراف نرخ مصرف، طرف حساب تبدیل بهای برآوردی به واقعی و طرف حساب رخدادهای تاثیر اصلاح بها. از ابن بین آخرین آیتم از همه پرکاربردتر است ولی در عوض احتمال خرابی و بروز اشکال در آن بسیار اندک (و تقریبا غیرممکن است). اگر ممکن است سه نوع رخداد اول را بررسی فرمایید و احیانا اگر در برگه فعال هستند آنها را در همان برگه تنظیم کنید - چون خطای احتمالی مربوط به زمانی است که سیستم می‌خواهد آنها را به صورت خودکار در فرآیند عملیاتی کردن تنظیم و درج کند.

    بسیار احتمال دارد که همین خطا را در حین کار با برگه نیز دریافت کنید.
    اگر چنین باشد حالت بسیار بعیدی ممکن است رخ داده باشد که منشاء خطا است: برگه در زمانی "تایید شده" بوده است و بعدا از حالت تایید خارج شده و سپس از حالت عملیاتی هم خارج شده است. اما در زمان خروج از وضعیت تایید شده (حذف سند حسابداری حاوی برگه تایید شده) مشکلی یا خطایی یا مثلا قطع برق اتفاق افتاده باشد و سطرهای برگه از نظر سند مادر در وضعیت نادرستی قرار داشته باشند. به هر حال برای بررسی بیشتر و رفع خطا نیاز به بررسی داده‌ها خواهیم داشت.

    لطفا نتیجه بررسی موارد فوق را بفرمایید.
    m.mo
    کاربر
    کاربر

    --
    28 شهریور 1396 05:55 ب.ظ
    خیر از سه رخداد اول ما اصلا استفاده نمیکنیم مشکل هم در برگه اصلاح بها رخ داد.
    خیر قبلا تایید شده نبوده و تازه تنظیم کرده ایم و عملیاتی کردیم. ک خطا داد.
    و منظورتونو از این جمله متوجه نشدم : احیانا اگر در برگه فعال هستند آنها را در همان برگه تنظیم کنید - چون خطای احتمالی مربوط به زمانی است که سیستم می‌خواهد آنها را به صورت خودکار در فرآیند عملیاتی کردن تنظیم و درج کند.
    مشکل حل شد . سطری از برگه ک خطا میداد رو حذف کردم و دوباره تنظیم کردم.
    خیلی ممنون
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.