چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 02 خرداد 1396 12:18 ب.ظ توسط j-esfahani
گزارش در تراز - گردش موجودی کالا
�5 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
j-esfahani
کاربر پیشرفته
کاربر پیشرفته

--
01 خرداد 1396 05:02 ب.ظ

    با سلام و عرض ادب و احترام
    آیا امکان آن برای (مدیر پشتیبانی انبار ها) وجود دارد که در سیستم گزارشی بگیرد که کدام یک از"موجودی کالا پس از تاثیر درخواست ها کمتر از نقطه سفارش (حد بحرانی) میشود" ؟
    توضیح : فیلد موجودی + درخواست ، مقدار نقطه سفارش را لحاظ نمی کند .
    و اینکه مقدار "بهینه سفارش" در گزارش تنظیم "خودکار رخدادهای درخواست خرید" آیا اثر میگذارد ؟ اگه نه چرا ؟
    پیشنهاد : اسم این امکان "خودکار رخدادهای درخواست خرید" به "خودکار رخدادهای سفارش کالا " تغییر بدهید بهتر خواهد بود . (سفارش کالا : رخداد خرید و تولید)

     

    j-esfahani
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    01 خرداد 1396 05:04 ب.ظ
    پیشنهاد : اسم این امکان "تنظیم خودکار رخدادهای درخواست خرید" به "تنظیم خودکار رخدادهای سفارش کالا " تغییر بدهید بهتر خواهد بود . (سفارش کالا : رخداد خرید و تولید)
    edited
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    01 خرداد 1396 09:46 ب.ظ
    سلام

    در مورد نام فرمان، پیشنهاد شما نام بهتری است و حتما از آن استفاده خواهیم کرد.

    آنچه مورد نظر شما است در گزارش گردش و موجودی کالاها با دریچه کنترل حدهای بحرانی انجام می‌شود. با انتخاب گزینه مناسب (مثلا "برای نقطه سفارش انجام شود")، دریچه‌ای در زیر آن فعال می‌شود: "برگه‌های درخواست هم در نظر گرفته شوند". این عملیات ارتباطی با "موجودی + درخواست" ندارد و مستقیما عمل می‌کند.

    در انجام عملیات تنظیم خودکار رخدادهای خرید (سفارش) کالا، سیستم مقدار کسری موجودی را محاسبه می‌کند و آنرا با مقدار بهینه سفارش مقایسه می‌کند. مقدار درخواست مساوی مقدار بزرگتر (کسری یا بهینه سفارش) خواهد بود.

    ارادت
    j-esfahani
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    02 خرداد 1396 10:05 ق.ظ

    لیست کالا ها در تراز نشان داده میشود (همانطور که فرمودین : نقطه بحرانی (نقطه سفارش) + برگه های درخواست) اما مقدار کسری موجودی قابل رویت نیست . (مقداری که دقیقا برابر خروجی تنظیم خودکار رخدادهای خرید باشد)

    و اینکه ، فیلد مقدار بهینه سفارش ، در محاسبات اثر می گذارد ؟

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    02 خرداد 1396 10:38 ق.ظ
    سلام

    خیر میزان کسری بازنمایی نمی‌شود. این میزان به روشی که گفتم توسط سیستم در زمان تشکیل خودکار درخواست‌ها محاسبه می‌شود.

    در مورد بهینه سفارش توضیح دادم: "در انجام عملیات تنظیم خودکار رخدادهای خرید (سفارش) کالا، سیستم مقدار کسری موجودی را محاسبه می‌کند و آنرا با مقدار بهینه سفارش مقایسه می‌کند. مقدار درخواست مساوی مقدار بزرگتر (کسری یا بهینه سفارش) خواهد بود."

    در ضمن با تفکر بیشتر، نام پیشنهادی شما برای فرمان مورد بحث ممکن است اشتباه برانگیز باشد - به خصوص برای کاربرانی که از مشتریان "سفارش" دریافت می‌کنند. به نظر من عنوان "تنظیم خودکار رخدادهای درخواست‌های تامین کالا" بهتر است. فکر می‌کنم منظور شما را نیز برآورده می‌سازد.

    ارادت
    j-esfahani
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    02 خرداد 1396 12:18 ب.ظ

    با این حساب ، مدیر پشتبانی مقادیر کسری موجودی (برای کالاهایی که نقطه سفارش دارند) را فقط در برگه درخواست تامین (از روش تنظیم خودکار) می تواند ملاحظه کند.

    در مورد مقدار بهینه سفارش هم متوجه شدم 

    ممنون از توضیحات کامل شما

    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.