چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 03 شهریور 1394 01:38 ب.ظ توسط momeni
واحد فرعی کالاها
�4 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
RGCP
کاربر جدید
کاربر جدید

--
01 شهریور 1394 05:21 ب.ظ
    با سلام واحترام لطفا در قسمت درخت کالا وخدمات برای آیکن واحد فرعی کالا کلید میانبر در نظر بگیرید ونیز در حال حاضر برای هر کالایی بایستی جداگانه واحد فرعی تعریف نمود. چنانچه بدین صورت اصلاح گردد که دراین مورد کالاهای زیرشاخه از سرگروه به صورت انتخابی تبعیت نمایند ممنونیم. به عنوان مثال شرکت ما در انبار پارچه علاوه بر وزن پارچه با تعداد طاقه(واحد فرعی) سروکار دارد وبرای تمامی پارچه ها (کالاها) حدود چند هزار قلم باید تک تک واحد فرعی تعریف نمود در صورتی که این واحد برای همه یکسان است خواهشا روی این موضوع کار شود تا ورود اطلاعات آسان گردد. مستحضر هستید کارکردن آسان با نرم افزار به نحوی که نرم افزار هوشمندانه کاربر رابه مراحل بعد هدایت نماید باعث لذت بیشتر ورضایتمندی ازآن است
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    02 شهریور 1394 10:28 ق.ظ
    سلام

    کلیدهای Ctrl+U را اختصاص خواهیم داد. همچنین برای انتقال واحدهای فرعی از سرگروه یا تعیین یکباره و گروهی واحدهای فرعی (هر کدام که میسر یود) بررسی و اقدام خواهیم کرد.
    RGCP
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    03 شهریور 1394 12:49 ب.ظ
    متشکرم
    RGCP
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    03 شهریور 1394 01:31 ب.ظ
    جناب مومنی عزیز با سلام وارادت احتراما در پنجره واحد فرعی طریقه وارد کردن اطلاعات از صفح کلید بدون استفاده از ماوس را از همکارانتان سوال نمودم بسیار دشوار است ابندا کلید اینتر زده شود نوار پیمایش مثلث که نمایان شد همزمان با کلید ALTکلید فلش پایین را فشار دهید سپس فلش پایین را بدون ALT بزنید حال واحد فرعی / دقیق یا تقریبی ونحوه اعمال ضریب را انتخاب نمایید عذر خواهی می نمایم اینکار نیاز به تمرکز نیاز دارد پیمایش نوار وانتخاب در اکثر نرم افزار ها وجود دارد تقاضا می نمایم مورد فوق آسان گردد با تشکر
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    03 شهریور 1394 01:38 ب.ظ
    همه بخش‌های سیستم به همین روش کار می‌کنند و متاسفانه تغییر آن میسر نیست.
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.