چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 29 فروردین 1394 10:29 ق.ظ توسط momeni
عدم صحیح انجام مرتب سازی بر اساس مقدار - گردش بدهکار (نزولی)
�4 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
neema80
کاربر جدید
کاربر جدید

--
24 فروردین 1394 03:57 ب.ظ
    با سلام،
    احتراما در گزارش گردش و موجودی کالاهای یک دوره و انجام مرتب سازی بصورت عنوان شده در موضوع این بخش به نظر میاید که گزارش به درستی عمل نمی کند و در حال حاضر از طریق خروجی به نرم افزار اکسل و تصحیح گزارش از آنجا این امر را انجام میدهم. لطفا خواهشمند است در صورت وجود ایراد در سیستم این موضوع برطرف گردد.

    همچنین مرتب سازی بر اساس :
    مقدار - گردش بستانکار به درستی عمل نمیکند.
    در حالی که در مرتب سازی بصورت مقدار - گردش بستانکار (نزولی) به درستی عمل میکند.

    شایان ذکر است نسخه مورد استفاده اینجانب 4/03 میباشد لطفا درصورت برطرف شدن این امر در نسخه نهایی این امر را به اطلاع اینجانب برسانید.

    با تشکر
    sajjadi
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    24 فروردین 1394 04:20 ب.ظ
    با سلام و احترام

    لطفا پست زير را مطالعه نماييد

    http://accsupport.nosa.co...v/topic/Default.aspx

    با سپاس
    neema80
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    25 فروردین 1394 12:26 ب.ظ
    سپاس از راهنمایی شما
    neema80
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    27 فروردین 1394 03:57 ب.ظ
    احتراما" همین گزارش را اگر بر اساسی قرار باشد تهیه نماییم که بعنوان مثال از ابتدای دوره نباشد و مثلا شروع دوره از ماه دوم دوره مالی باشد تا به امروز و تیک مربوط به برگه موجودی ابتدای دوره را برمیدارم و برای انجام عملیات مرتب سازی مجددا عملیات به درستی انجام نمیگیرد. لطفا" خواهشمند است اگر تنظیمات خاصی نیاز به انجام است بنده را راهنمایی بفرمایید.

    با تشکر
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    29 فروردین 1394 10:29 ق.ظ
    سلام

    همانطور که سرکار خانم سجادی در پستی که لینک داده شده فرمودند، مرتب سازی بر حسب اجزاء گردش و مانده در این گزارش قابل انجام نیست.

    در تهیه این گزارش پارامترهای زیر به بحث ما مربوط هستند: تهیه گزارش از یک سال یا همه سال‌ها (دریچه "شامل برگه‌های") / تاریخ کلی شروع گزارش (محدوده تاریخ از) / محدوده تاریخ مربوط به دوره زمانی طی دوره (از و تا).

    فرض کنید بخواهیم گزارش را برای بررسی تغییرات موجودی کالاها در خرداد ماه 93 با در اختیار داشتن گردش و مانده تا انتهای اردیبهشت تهیه کنیم - تنظیمات: شامل برگه‌های سال 93 / محدوده تاریخ از ابتدا (یعنی از ابتدای سال 93) / طی دوره از 93/3/1 تا 93/3/31

    در این گزارش گردش و مانده کالاها ناشی از عملیات سال 93 محاسبه می‌شوند. گردش و مانده ناشی از عملیات خرداد 93 به عنوان طی دوره لحاظ خواهد شد. آنچه به عنوان گردش و مانده در مرتب سازی در اختیار است تفکیک نشده است - یعنی گردش و مانده ناشی از عملیات سال 93 تا انتهای خرداد ماه. دلیل اینکه به نظر می‌رسد ترتیب نادرست است یا فرض می‌شود که با برداشتن برگه موجودی ابتدای دوره در مواردی اصلاح می‌شود این است که مرتب سازی برحسب "انتهای دوره" انجام می‌شود در صورتی که شما به ارقام "طی دوره" توجه می‌فرمایید.

    برای در اختیار داشتن ترتیب مناسب، باید گزارش را فقط از خرداد ماه تهیه نمایید. تنظیم‌ها همان خواهند بود فقط تاریخ کلی شروع گزارش (دریچه "محدوده تاریخ از") را هم باید ابتدای خرداد تعیین فرمایید.

    ارادت
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.