چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 30 مهر 1393 11:53 ق.ظ توسط hesab_man
گرفتن یک کلید از موجودی ها
�6 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
hesab_man
کاربر جدید
کاربر جدید

--
29 مهر 1393 01:01 ب.ظ
    سلام من میخوام یک کلید از موجودی انبار به یک ترتیب خاصی از برندهای موجود در انبار بگیرم، ولی ترتیبی که من میخوام سیستم قبول نمیکنه، ترتیب رو ترتیبی قرار میده که کالاها در سیستم تعریف شده. من به ترتیب پرفروش ترین کالاها و برندها میخوام، امکان راهنمایی هست؟؟؟ممنون
    samaeenya
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    29 مهر 1393 02:23 ب.ظ
    با سلام خدمت شما
    مي توانيد در منوي تراز   ---- >   گزارش گردش و موجودي كالاها ترتيب را بر روي مقدار - گردش بستانكار( نزولي) كه بر طبق بيشترين مقدار خروجي كالاها مي باشد نشان مي دهد و پرفروشترين كالاها در ستون  كاهش طي دوره نشان مي دهد.
    j-esfahani
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    30 مهر 1393 08:59 ق.ظ
    سلام

    و در ادامه فرمایشات

    اگر نیاز به ترتیب برند ها هم داشته باشد (که حتما در درخت کالا در سطوح غیر عملیاتی ، دسته بندی برند ها را رعایت کرده اید) ، میتوانید "ترتیب" را اول روی کد کالا قرار دهید سپس گردش بستانکار .
    و اگر بخواهید پر فروش ترین برند را گزارش بگیرید(احتیاجی به ریز کالا ها ندارید) ، گزارش را از سطح عملیاتی خارج کنید و به سطح خاص انتقال دهید (سطحی که فقط برند ها وجود دارند)
    hesab_man
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    30 مهر 1393 09:58 ق.ظ
    ممنون از همگی

    ولی ببینید، کلیدی که میخوام بگیرم، نمیخوام به ترتیب کالاهایی باشه که توی درخت کالاها و برندها هست، میخوام یک ترتیب خاصی رو خودم بهش بدم.
    hesab_man
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    30 مهر 1393 10:22 ق.ظ
    گزارشی که الان سیستم بهم میده، به ترتیب همون برندهاییه که داخل درخت کالاها هست، من به اون ترتیب نمیخام.
    samaeenya
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    30 مهر 1393 11:26 ق.ظ
    با توجه به تب ترتيب شما فقط در همين محدوده مي توانيد ترتيب انجام دهيد.
    اگر نوع خاصي از ترتيب را مي خواهيد كه در تب ترتيب وجود ندارد مي توانيد گزارش گردش و موجودي كالاها را انتقال به اكسل دهيد و به ترتيب مورد نظر خود انجام دهيد.
    ويا راهنمايي بيشتر در مورد خواسته خودتان بگوييد.
    hesab_man
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    30 مهر 1393 11:53 ق.ظ
    دقیقا منم گزارش رو به اکسل منتقل کردم، ولی چون تعداد داروها، بیشتر از هزار نوعه، گفتم شاید امکانش باشه که همین ترتیب رو داخل نوسا اجرا کنم، ولی توی تب ترتیب، چیزی که من میخوام نیست.

    در هر صورت ممنون
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.