چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 17 شهریور 1393 03:50 ب.ظ توسط molaei
ملاحظه فهرست اسناد انبار به تفکیک انبارها
�8 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
raha
کاربر
کاربر

--
29 مرداد 1393 12:21 ب.ظ
    باسلام و احترام در فهرست اسناد انبار ما لیست ی را مشاهده می کنیم که اسناد تمام انبارها درآن می باشد . مثلا اگر من 3 تا انبار داشته باشم ( مواد اولیه ، قطعات ، محصول ) تمام این اسناد انبار در این گزارش مشاهده می شوند . روند کاری ما به این شکل است که تمام اسناد یک روز مواد اولیه را با هم در یک سند حسابداری تایید می کنم . انبار قطعات و محصول هم به همین ترتیب. امکانی که نیاز داریم این است که بتوان گزارشی گرفت که مشخص شود این اسناد مربوط به مواد اولیه است یا قطعات یا محصول در حال حاضر امکان تهیه این گزارش وجود ندارد. ممنون
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    29 مرداد 1393 01:57 ب.ظ
    سلام

    در فهرست اسناد اطلاعات اختصاصی برگه انبار در اختیار نیست. بنابراین برای احضار فهرست دلخواهی از برگه‌های انبار به صورت سندهای انبار باید به اطلاعات مشترک در بین برگه و سند انبار تکیه کرد - مواردی چون شرح عمومی، سری برگه یا شماره‌های جانبی برگه. مثلا اگر در شرح عمومی برگه انبار عبارتی شامل نام انبار ذکر شده باشد (رسید مواد اولیه؛ برگشت قطعات از تولید و مانند آنها) می‌توانید با تنظیم شرط برای جستجوی نام انبار در شرح عمومی برگه (که همان شرح عمومی سند انبار است) فهرست اسناد مورد نظر را احضار فرمایید.

    روال کلی ما در برخورد با اسناد این است که اطلاعات اختصاصی برگه‌ای که آن سند را ایجاد کرده است حتی‌الامکان وجود نداشته باشد. البته در مواردی این روال کلی را رعایت نکرده‌ایم. اگر مشکلی وجود نداشته باشد، در نسخه بعدی امکان تنظیم شرط روی "انبار" (به صورت اختصاصی برای اسناد انبار) را نیز فراهم خواهیم کرد. البته ممکن است مشکلی برای پیاده‌سازی این امکان وجود داشته باشد که الآن در ذهن من نباشد. در آن صورت قبلا پوزش می‌خواهیم.

    متاسفانه تا پیش از ارائه نسخه بعدی سیستم باید از یکی از فیلدهای مشترک بین برگه و سند انبار برای تنظیم شرط استفاده نمایید.

    ارادت
    raha
    کاربر
    کاربر

    --
    29 مرداد 1393 04:09 ب.ظ
    سلام
    ممنون از پاسخ شما
    اتکا به شرح و سری برگه خیلی اطمینان بخش نیست . کاری که در حال حاضر من انجام می دهم برگه های انبار مثلا محصول و قطعات را پیش نویس می کنم . اسنادی که باقی می مانند برای انبار مواد اولیه می باشد . انها را تایید و سپس بر گه های انبار قطعات را عملیاتی می کنم و به همین ترتیب.
    امیدوارم این امکان در نسخه بعد در صورت امکان فراهم گردد که خیلی کمک می کند.


    با سپاس فراوان
    molaei
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    01 شهریور 1393 11:20 ق.ظ
    با سلام و احترام.

    فقط توجه بفرمایید که انبار در هر سطر برگه قابل تغییر است. پس می توان برگه ای را تصور کرد که انبار برگه آن "انبار قطعات یدکی" باشد و در سطرهای آن، در سه انبار مختلف کالا وارد شده باشد. در چنین شرایطی برگه فوق را متعلق به کدام انبار در نظر خواهید گرفت؟
    raha
    کاربر
    کاربر

    --
    01 شهریور 1393 12:06 ب.ظ
    با سلام

    در روند کاری هیچ یک از برگه های تنظیم شده به این شکل نمی باشند . به عبارت دیگر انبار برگه با انبار سطرهای برگه حتما یکی می باشد .


    ممنون
    j-esfahani
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    16 شهریور 1393 11:20 ب.ظ
    با سلام خدمت تمامی بزرگواران. در ابتدا عذرخواهی میکنم بدلیل عدم حضورم در پورتال و مشارکت در مباحث. عرض سلام وخسته نباشی ویژه خدمت آقای مومنی و آقای مولایی. درخواستی که داده شد در تایید هدفمند اسناد انبار بسیار کاربردی هست. انشالله بیشتر در پورتال حضور خواهم داشت و مثل گذشته از دیدگاه و نکات اساتبد و دوستان در جهت ارتقا روش کار باسیستم ، استفاده خواهم کرد.
    j-esfahani
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    16 شهریور 1393 11:23 ب.ظ
    ببخشید متن ارسالی بدلیل اینکه با گوشیم فرستادم ایراد داشت
    j-esfahani
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    16 شهریور 1393 11:31 ب.ظ
    خلاصه متن ارسالی ، بعد از عرض ادب احترام ،درخواستی که شد بسیار کاربردی هستش در تایید هدفمند اسناد انبار،ودر آخر قول دادم که مثل گذشته بیشتر در پورتال حضور داشته باشم.
    molaei
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    17 شهریور 1393 03:50 ب.ظ
    جناب آقای اصفهانی عزیز سلام. امیدوارم هر جا هستید موفق و سالم و سربلند باشید.
    منتظر حضور پر رنگ شما در مباحث پورتال هستیم.
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.