چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 29 شهریور 1400 11:12 ق.ظ توسط f.rabiezadeh
گزارش سرجمع در سیستم مدیریت هزینه
�4 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
yaghot
کاربر جدید
کاربر جدید

--
21 شهریور 1397 11:53 ق.ظ
    سلام
    در  سیستم مدیرت هزینه میخواهیم برای یک دوره زمانی مشخص گزارش بگیریم که در این دوره کل بهای خرید، ارزش افزوده هر فروشنده چه مبلغی است . در صورتی که در فهرست رخدادهای هزینه به ریز این گزارش رو داریم. ما این گزارش رو برای  کنترل مبلغ ارزش افزوده هر فروشنده در سیستم هزینه با سندهای مالی و نیز گزارشهای مدیریتی  نیاز داریم. لطفا راهنمایی کنید که چنین گزارشی رو چگونه از سیستم هزینه بگیریم.
    ممنون

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    21 شهریور 1397 01:39 ب.ظ
    سلام

    برای تهیه‌ی این گزارش در نسخه‌ی جدید این امکان را فراهم کرده‌ایم که در زمان تهیه‌ی گزارش از حسابداری یا دریافت و پرداخت بتوانید برروی نوع برگه هزینه شرط تنظیم کنید. به این ترتیب مثلا امکان اخذ تراز از عملیاتی که از برگه‌های هزینه یا برگشت هزینه یا هردو ناشی شده باشند فراهم می‌شود که سرجمع‌های مورد نظر شما را نیز بازنمایی خواهد کرد.
    yaghot
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    22 شهریور 1397 01:04 ب.ظ
    سلام
    از پیگیری و حسن توجه شما بسیار ممنونم
    این مورد که فرمودین گزینه خوبی است و در خیلی موارد استفاده کردیم ، منتها ما برای حساب عوارض و مالیات تفصیلی نزدیم و از طرفی کل بهای خرید با ارزش افزوده به حساب بستانکاری طرف ثبت میشه. ما گزارش سرجمع از بهای خالص خرید ،عوارض و ارزش افزوده به تفکیک برای هرفروشنده (جهت کنترلهای داخلی و چک کردن با صورت ارسالی توسط فروشنده) نیاز داریم؛ اما نه در گزارشات هزینه چنین امکانی نیست.

    جسارتا یه مورد دیگه ؛ در برگه هزینه ستون بها، مالیات و عوارض را جداگانه داریم اما ستونی شامل جمع این سه قلم نداریم . برای این مورد باید دستی کنترل کرد یا حتما باید تبدیل به سند بشه. آیا امکانش هست که جمع بهای نهایی(جهت کنترل صحت ورود اطلاعات) را داشته باشیم.
    بسیار ممنون
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    24 شهریور 1397 09:52 ق.ظ
    سلام

    در مورد اول: تصور بنده این بود که تفصیلی مشتری را در عوارض و مالیات نیز لحاظ کرده بودید. اگر چنین نیست روشی که عرض کردم کمکی به شما نخواهد کرد. با توجه به ارتباط بسیار نزدیک سیستم هزینه به حسابداری (و دریافت و پرداخت) فرض ما این بوده که گزارش‌های مورد بحث از گزارش‌هایی که از قبل در سیستم وجود دارند تهیه می‌شود. به هر حال گزارش‌های سرجمع هزینه (برحسب فروشنده یا طرف بدهکار) را دوباره در فهرست کارهای نسخه‌ی بعد لحاظ می‌کنیم - اگر مشکلی پیش نیاید، با تاخیر، ارائه خواهند شد.

    مورد دوم: در گزارش‌ها قابل ارائه است، اما بازنمایی بلادرنگ آنها در برگه نیز مفید است. حتما پیاده‌سازی خواهد شد.

    ممنون از لطف شما
    f.rabiezadeh
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    29 شهریور 1400 11:12 ق.ظ

    با عرض سلام و ادب

    کاربر محترم هر دو درخواست مطرح شده از سمت شما در ویرایش نسخه 8.02 به نرم افزار اضافه شده است ، به این صورت که گزارش سرجمع از رخدادهای هزینه سرجمع انواع مبالغ درج شده در رخدادهای هزینه را برحسب "تفصیلی‌ها" ارائه می‌دهد. جهت مطالع نحوه عملکرد این گزارش از لینک گزارش سرجمع از رخدادهای هزینه نسخه - 8.02 استفاده کنید.

    همین طور فیلد بهای نهایی سطر دارای علامت هم در همین نسخه به نرم افزار اضافه شده است.

    همچنین جهت مطالعه امکانات نسخه8.02 میتوانید از لینک امکانات جدید در نسخه 8.02 (802) نرم‌افزار مالی یکپارچه نوسا استفاده نمایید. به علاوه برای مطالعه امکانات اضافه شده در باقی نسخ نرم افزار از لینک امکانات پیاده سازی شده در هر نسخه از نرم‌افزار استفاده فرمایید.

    با تشکر

    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.