چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 29 فروردین 1397 06:03 ب.ظ توسط Etemadi
گزارش خلاصه اسناد
�2 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
S.gholami
کاربر
کاربر

--
26 فروردین 1397 02:32 ب.ظ

    با سلام

    ما چندین سال از سیستم نوسا استفاده می کنیم هر سال حسابرس نیاز به گزارش خلاصه اسنادی دارد که در آن حساب کل و گروه در کنار حساب معین قرار گرفته باشد و متاسفانه نمی توانیم از نرم افزار تهیه کنیم آیا می توان این گزارش را از مسیر دیگری تهیه کرد؟

    نمونه گزارش بصورت زیر است

    با تشکر

    پيوست ها
    Reza Akbari
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    29 فروردین 1397 08:50 ق.ظ
    با سلام و خسته نباشید خدمت تمامی پرسنل نوسا
    به طور اتفاقی این سوال را مشاهده کردم و با توجه به تجربه ای که از حسابرس شرکت خودمان دارم از کارشناسان محترم نوسا تقاضا داشتم که در صورت امکان راهکاری برای این گزارش ارائه دهند چون واقعا حسابرسان بدون توجه به اینکه از چه نرم افزاری استفاده می کنیم چنین گزارشی را می خواهند
    Etemadi
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    29 فروردین 1397 06:03 ب.ظ
    سلام.

    با توجه به امکان تعریف حسابها و تفصیلی ها در 20 سطح و در اختیار بودن چگونگی تعریف کدینگها چنین امکانی وجود ندارد و تنها گزارشی که مشخصا قابل دریافت به شکلی که شما می خواهید می باشد گزارش از حساب عملیاتی سطح آخر و 5 تفصیلی استفاده شده در سطرهای اسناد می باشد .

    البته امکانی نیز در نسخه 501 به برنامه اضافه شد که شاید مورد استفاده شما قرار بگیرد :
    در نمايش سند (همه نرم‌افزارها) امکان بازنمايي حساب کل مربوط به سطر تحت مکان‌نما پياده‌سازي شده است.ترتيبي داده شده که سيستم در زمان بي‌کاري (مثلا وقتي مکان‌نما روي يک سطر قرار داشته باشد و کاربر مشغول هيچ کار ديگري نباشد) اطلاعات حساب کل مورد نظر را بدست آورد و نمايش دهد. به اين منظور از امکاناتي شبيه بازنمايي تاريخ يا نام شرکت استفاده شده است (منظور اين است که براي بازنمايي اطلاعات حساب کل در فرم‌هاي اسناد بايد از آيتم‌هاي موجود در قسمت "ساير موارد" بهره‌گيري شود). يادآوري مي‌کنيم که اين امکان فقط در زمان نمايش سند قابل استفاده است.
    با تشکر
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.