چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 24 آبان 1393 11:27 ق.ظ توسط raha
اضافه نمودن سطر جدید در اسناد تایید شده انبار
�4 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
raha
کاربر
کاربر

--
22 آبان 1393 08:37 ق.ظ
    با سلام در اسناد انبار که تایید حسابداری شده اند ، سطر اضافه شده است . به عبارت دیگر این اسناد را در حسابداری اصلاح نموده و به انتهای اسناد تایید شده سطر اضافه نموده اند. ایا امکان تهیه گزارشی وجود دارد که بتوان این اسناد انبار را شناسایی کرد یا خیر ؟ ممنون
    kermanshahi
    کاربر
    کاربر

    --
    22 آبان 1393 09:14 ق.ظ
    با سلام
    شما می توانید روی هر سطر سند علامت ذره بین روی کاغذ (ملاحظه سند ابتدایی مربوط به سطر تحت مکان نما) را بزنید ، تا سند ابتدایی و سطرهای اولیه را مشاهده کنید. اما روش های دیگری نیز وجود دارد ،مثلا : جستجو در شرح اسناد و گذاشتن شرط نرم افراز رخداد یا گذاشتن شماره عطف روی هر سطر سند ، اگر دلیل این سوال را بدانیم ، شاید بهتر بتوانم راهنماییتان کنم.

    raha
    کاربر
    کاربر

    --
    24 آبان 1393 10:05 ق.ظ
    سلام
    اضافه نمودن سطر حسابداری در سند انبار تایید شده اتفاق خوبی نیست چرا که الان لازم است ما سند های تایید شده انبار به حسابدرای را به دلایلی حذف نماییم . می خواهم گزارشی بگیریم از سند های تایید شده انبار که در انها سطر حسابدرای اضافه شده است .
    مواردی را که فرمودید می دانستم . به دنبال تهیه گزارشی در این زمینه هستم . در نظر بگیرید که ما بالای 7000 سند انبار داریم و کنترل انها به شیوه ای که شما فرمودید بسیار وقت گیر و با درصد خطای بالا می باشد.

    ممنون
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    24 آبان 1393 11:11 ق.ظ
    سلام

    سندهای حسابداری ناشی از تایید اسناد انبار را باید تک تک حذف نمایید. در سطرهای هر سند یک فیلد به نام "نرم‌افزار رخداد" وجود دارد که در مورد اسناد شما باید حاوی "انبار" باشد. در سطرهایی که بعدا به سند اضافه شده‌اند، نرم‌افزار رخداد حاوی "حسابداری" خواهد بود. اگر این فیلد را به فرم سند اضافه کنید، پیش از حذف هر سند می‌توانید از وجود سطرهایی با نرم‌افزار "حسابداری" در بین سطرهای انبار آگاه شوید.

    به جز این، اگر سندهای مزبور به صورتی برای شما قابل شناسایی باشند (مثلا در شرح عمومی عبارت مشخصی را ذکر کرده باشید) می‌توانید از شرایط رخدادها در "گزارش خلاصه اسناد" هم استفاده نمایید. مثلا اگر در شرح عمومی "تایید برگه‌های انبار" درج شده باشد شرایط زیر فهرست سطرهای اضافه شده به اسناد حسابداری ناشی از تایید برگه‌های انبار را بدست می‌دهد:

    شرح عمومی سند (شامل) "همان عبارت کلیدی"
    <و>
    نرم‌افزار سند مساوی "حسابداری"
    <و>
    نرم‌افزار رخداد مساوی "حسابداری"
    raha
    کاربر
    کاربر

    --
    24 آبان 1393 11:27 ق.ظ
    سلام


    ممنون از پاسخ شما. مورد اولی که فرمودید را انجام داده ام ولی به دلیل تعداد زیاد سند ها و سطرهای سند، بسیار زمان بر می باشد . مورد دوم متاسفانه شرح خاص و مشخصی وارد نشده است .


    در هر صورت ممنون از لطف شما
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.