چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 19 آبان 1393 09:26 ق.ظ توسط momeni
مانده ارز در بلوک سطرهای انتخاب شده
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
S.gholami
کاربر
کاربر

--
18 آبان 1393 01:56 ب.ظ
    باسلام و احترام در سند از فیلد جمع در بلوک سطرهای انتخاب شده استفاده میکنم ولی نتیجه نهایی جمع تمام مبالغ ارز نمایش داده میشود بدون در نظر گرفتن بدهکار و بستانکار مبلغ ارز ، آیا راهی برای نمایش مانده واقعی ارز در بلوک سطرهای انتخاب شده در سند وجود دارد؟ باتشکر
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    19 آبان 1393 09:26 ق.ظ
    سلام

    مبلغ ارز به تفکیک بدهکار و بستانکار در فرم نمایش سند قابل ارائه نیستند.

    این مبالغ به همراه گونه‌های بدهکار مثبت و بستانکار مثبت (که برای محاسبه مانده بکار می‌روند) در فرم چاپی سند قابل استفاده‌اند. در صورتی که ستون‌هایی حاوی مبلغ ارز بدهکار و بستانکار تعریف نمایید، می‌توانید در سطر جمع، در زیر این ستون‌ها حاصل جمع مانده‌های بدهکار مثبت و بستانکار مثبت را تعریف کنید. با فرمت، ترتیبی دهید که اعداد منفی بازنمایی نشوند و به این ترتیب مانده ارز را بدست آورید.

    البته از آنجا که هر سطر سند ممکن است واحد پول متفاوتی داشته باشد، این شیوه استفاده از مبالغ ارزی برای کاربردهای عمومی مناسب نیست (ممکن است منجر به محاسبه جمع مبالغ با واحدهای متفاوت گردد).

    ارادت
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.