چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 04 آذر 1393 08:45 ق.ظ توسط momeni
چند در خواست کوچک
�3 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
mehr-daanesh
کاربر با تجربه
کاربر با تجربه

--
04 آبان 1393 11:47 ق.ظ
    سلام و عرض ادب : آیا امکان افزایش ستون مانده در جستجو در شرح اسناد نیز وجود دارد ؟
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    04 آبان 1393 12:38 ب.ظ
    سلام

    ستون مانده مربوط به گزارش‌هایی است که موضوع (سوژه) مشخص دارند - مثل حساب یا تفصیلی یا نهاد.
    mehr-daanesh
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    03 آذر 1393 11:05 ب.ظ
    سلام و عرض ادب.
    در مورد درخواست قبلی عرض میکنم : به دلیل اینکه در منوی جستجو در شرح اسناد امکان بلوک و حذف سطرهای انتخاب شده وجود دارد ، در بسیاری از مواقع بجای استفاده از گزارشات دفتر حساب ، تفصیلی و ... ، از منوی جستجو در شرح اسناد و با اعمال شرط حساب و یا تفصیلی به گزارش دلخواه خود میرسیم که در این گزارش به مانده سطر به سطر نیاز داریم .
    اما درخواست کوچک جدید : آیا این امکان وجود دارد که در اسنادی که بیش از 200 سطر دارند نیز مانند سایر اسناد ، هنگام زدن کلید enter در گزارش ، دقیقا روی سطر مربوطه قرار بگیریم ؟
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    04 آذر 1393 08:45 ق.ظ
    سلام

    همانطور که عرض کردم برای گزارش‌هایی که فاقد سوژه مشخص باشند (مثل خلاصه اسناد یا جستجو در شرح اسناد) امکان ارائه مانده نداریم.

    در اسنادی که بیش از 200 سطر دارند در ابتدای بازنمایی سند فقط 200 سطر نخست بازنمایی می‌شود. فقط اگر سطر گزارش جزء 200 سطر نخست باشد مکان‌نما روی آن قرار می‌گیرد. این جزء مشخصات سیستم است.

    ارادت
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.