چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 19 آذر 1396 01:54 ب.ظ توسط momeni
هنگی در هنگام اتصال به سرور نوسا هدیه
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
NavidAlliance
کاربر جدید
کاربر جدید

--
19 آذر 1396 10:24 ق.ظ

    نرم افزار هدیه نوسا بعد از اجرا گزینه اتصال به سرور را زده و لیست پایگاه داده های سرور مشخص از بعد از انتخاب یکی و ورود نرم افزار هنگ کرده و پس از چند دقیقه ارور out of memory می دهد مشکل چیست و چطور مزتفع می گردد؟

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    19 آذر 1396 01:54 ب.ظ
    سلام

    همانطور که در پیغام خطا عنوان شده است، به نظر می‌رسد حافظه‌ی رایانه‌ی شما برای اجرای نرم‌افزار کافی نیست - یا توسط سایر نرم‌افزارها مصرف شده است. اگر چنین نیست، ممکن است اشکالی در Windows یا SQL Server یا نصب سیستم هدیه وجود داشته باشد. رفع آن با کنترل حافظه‌ی آزاد سیستم و احیانا آزاد کردن حافظه (یا افزایش آن) میسر است. اگر حافظه‌ی آزاد کافی است، توصیه می‌کنیم هدیه را دوباره برپا کنید و اگر کماکان مشکل باقی بود، اشکالی در Windows دارید.
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.