چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 02 آبان 1396 09:57 ق.ظ توسط v.fadaei
تخفیف های پلکانی به تفکیک بهای واحد
�2 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
v.fadaei
کاربر
کاربر

--
28 مهر 1396 10:56 ق.ظ

     باسلام و عرض ادب

    آیا در سیستم فروش تخفیف نسبت به بهای واحد کالا امکان پذیر است؟

    بصورتی که اگر بهای واحد کالا 100 بود سیستم 10 درصد تخفیف بدهد و اگر 90 بود سیستم 5 درصد تخفیف بدهد و ...

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    29 مهر 1396 09:41 ق.ظ
    سلام

    تخفیف مورد نظر شما قاعدتا باید در قوانین تغییر تعرفه (به صورت تخفیف مستقیم) اعمال شود. از آنجا که هدف این قوانین محاسبه بهای واحد است، امکان اعمال شرط برروی حاصل (بهای واحد) وجود ندارد. مثلا در همان مثال شما پس از اعمال تخفیف اول، شرط تخفیف دوم هم صادق می‌شود. محاسبات اینچنینی منجر به حلقه‌های تکرار می‌شود و قابل انجام نیست (یا انجام محاسبه به صورت سیستماتیک به قدری دشوار می‌شود که برای آن راه حلی نداریم).

    ارادت
    v.fadaei
    کاربر
    کاربر

    --
    02 آبان 1396 09:57 ق.ظ
    سلام

    اگر مبلغ واحد را از پارمترهای از و تا استفاده کنیم در قسمت تخفیفات این مشکل فکر میکنم حل بشود ولی شما بهتر میدانید که آیا امکان پذیر هست یا که نه.
    درسته که بعضی از مشاورین میگن سیستم فروش نوسا فروشگاهی نیست ولی با امکانات و قابلیت های که داره هیچ چیز کم نگذاشته از شما تقاضا میشود نسبت به گذاشتن بهای واحد دستورات لازم را مبذول فرمائید.
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.