چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 27 تیر 1402 08:38 ق.ظ توسط روزبه
صورت حساب فروش یک تفضیلی
�4 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
پرشین
کاربر جدید
کاربر جدید

--
26 خرداد 1395 12:30 ب.ظ

    با سلام و عرض ادب .  گزارش کامل جهت مغایرت گیری اشخاص ندارد .

    در گزارش دفتر - صورت حساب فروش یک تفضیلی  جهت گزارش در یک محدوده خاص نیازمند جمع عملیات پیش از گزارش (مثل گزارش از دفتر تفضیلی) میباشیم .

    از طرفی گزارش در یک دفتر تفضیلی به دلیل کلی بودن فاکتورهای فروش برای مغایرت گیری مناسب نیست . با تشکر 

    پرشین
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    03 مرداد 1395 02:21 ب.ظ

    با عرض پوزش ایا راهکاری برای این مورد وجود دارد.

    این گزارش برای شرکت ما خیلی مهم هست . آیا در نسخه های بعدی نوسا پیاده میشود.آیا راه حلی برای ای مسیله دارین.

    با تشکر

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    03 مرداد 1395 03:38 ب.ظ
    سلام

    آنطور که من متوجه شدم، خواسته شما جمع عملیات پیش از محدوده گزارش است. این جمع "فقط" در گزارش‌های دفتر ارائه می‌شود که در آنها امکان اعمال پارامترهای مختلف بر روی گزارش، شرایط و ترتیب وجود ندارد. لذا در گزارش مورد اشاره شما هم قابل ارائه نیست.
    ضمن اینکه اصولا برای رفع مغایرت توجه به سطرهای گزارش است و نه مانده (که ممکن است از عملیات پیش از محدوده متاثر باشد). به همین دلیل به نظر ما (علاوه بر اینکه ارائه جمع میسر نیست)، نیازی هم به ارائه آن احساس نمی‌شود. گزارش فروش هر نفر باید همواره از ابتدای دوره عملیات (مثلا سال مالی) مورد بررسی قرار گیرد و حاوی همه رخدادها باشد. هر جا که مانده صفر شده باشد، می‌تواند به عنوان مبداء مقایسه مورد توجه باشد - آن هم به شرطی که از دید طرف معامله هم مانده صفر مورد قبول باشد.

    ارادت
    eiraji
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    25 تیر 1402 11:46 ق.ظ

    با سلام و احترام به استحضار ميرساند در تهيه يكي از گزارشات خاص كه مورد علاقه مديريت و مورد مطالبه كليه اعضاي آن ميباشد با مشكل مواجه گرديده ،بدين ترتيب كه در تهيه اين گزارش پارامترهاي تاريخ واريز وجه،مبلغ واريزي،نوع كالاي تخليه شده،اطلاعات خاص مربوط به آن كالا از قبيل شماره همراه راننده حامل كالا ،شماره پلاك ماشين حامل بار،نام راننده حامل و شماره بارنامه را كه از نرم افزار فروش قابل استخراج مي باشد،دخالت داده شده است . اين گزارش در منوي تحليل وجود ندارد و فقط اطلاعات استخراج شده از نرم افزار حسابداري در اين منو وجود دارد.لازم به توضيح است كه اين گزارش خاص توسط همكاران شما در شعبه يزد طراحي گرديده ولكن در گزارش گيري در محدوده زماني خاص مانده بدهكار،يا بستانكار قبل از تاريخ گزارش را ذكر نميكند و از آن تاريخ به بعد را نمايش مي دهد.مستدعي است در اين خصوص ارائه طريق فرموده و مراتب را امر به ابلاغ فرماييد.

    روزبه
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    27 تیر 1402 08:38 ق.ظ

    با سلام،

    هر چند انواع گزارش‌های نوسا و قابلیت گزارش‌ساز آن بسیار منعطف و قوی می‌باشند ولیکن گزارش‌های موجود در نرم‌افزارهای آماده از محدودیت‌های مشخصی برخوردار بوده و این محدودیت‌ها بصورت سفارشی قابل تغییر نمی‌باشند. توضیحات شما در مورد نام گزارش دریافتی و اطلاعات آن بسیار محدود بوده و در این انجمن غیر قابل پیگیری می‌باشد، ولیکن شما می‌توانید با همکاران واحد پشتیبانی پیگیری کنید تا به نزدیکترین راه حل معقول جهت دریافت گزارش‌ها و اطلاعات مورد نیاز برسید و یا در صورت تمایل مطلق مدیران به دریافت نوعی خاص از گزارش شامل مواردی از نرم‌افزارهای مختلف با پرامترهای سفارشی، با واحد فروش جهت دریافت ابزار ارائه گزارشات خاص و یا نرم‌افزار BPMS در تماس باشید.

    با ارادت

    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.