چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 06 تیر 1394 03:21 ب.ظ توسط momeni
قوانین شرح طرف حساب برگه فروش
�3 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
j-esfahani
کاربر پیشرفته
کاربر پیشرفته

--
04 تیر 1394 02:41 ب.ظ
    با سلام. در قوانین طرف حساب برگه های فروش ، در قسمت شرح سطر ها ، "نام مشتری متفرقه یا نام مشتری" با کد "22" را انتخاب کرده ایم ، انتظار میرود که نام مشتری متفرقه هم در شرح طرف حساب ظاهر شود . اما فقط نام مشتری (نام مرکز فاکتور) ظاهر میشود .(شبیه کد 25).انعکاس اطلاعات مربوط به نام مشتری متفرقه در طرف حساب سطرهای برگه فروش برای شرکت الزامیست 0 آیا روشی وجود دارد که نام مشتری متفرقه در سطر طرف حساب برگه فروش ظاهر شود ؟ با تشکر
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    04 تیر 1394 04:01 ب.ظ
    سلام

    کاملا درست می‌فرمایید. کد 22 باید به همان صورت مورد انتظار شما رفتار کند (و با کد 25 تفاوت داشته باشد). متاسفانه یک اشکال جزیی در این قسمت از سیستم وجود دارد که حتما در نسخه بعدی رفع خواهد شد.

    ممنون از اطلاع‌رسانی شما
    j-esfahani
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    06 تیر 1394 02:30 ب.ظ
    یک درخواست دیگه در مورد فیلد "شماره توالی سند فروش" داشتم :

    آیا امکان داره ، این فیلد در شرح طرف حساب سطر های فروش (در قوانین) وجود داشته باشه ؟
    باین دلیل که : این فیلد سریع تر از شماره فاکتور ظاهر خواهد شد و استناد برگه فروش به این فیلد خواهد بود (تا .... اینکه شماره قطعی فاکتور ظاهر شود )
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    06 تیر 1394 03:21 ب.ظ
    سلام

    یعنی می‌خواهید مثلا در شرح یک سند با شماره توالی 525 بنویسیم که این بدهکار یا بستانکار در سندی با شماره توالی 525 انجام شده است. این عدد در همه گزارش‌ها در اختیار است و نیازی نیست که در شرح تکرار شود.

    از آنجا که شماره توالی یک سند تا زمانی که ذخیره نشده است تعیین نمی‌شود، استفاده از این شماره در شرح ممکن است با دشواری‌هایی همراه باشد - این دشواری را البته در موارد مشابه هم داشته‌ایم و ممکن است برای شماره توالی هم میسر باشد. اگر مشکل پیش‌بینی نشده‌ای پیش نیاید در نسخه بعدی اعمال خواهیم کرد.
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.