چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 02 مرداد 1391 03:14 ب.ظ توسط گلشن
تحلیل سود
�2 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
گلشن
کاربر
کاربر

--
01 مرداد 1391 12:56 ب.ظ
    با سلام
    خسته نباشید
    جناب مولایی سوالی از حضور محترمتان دارم(البته ربطی به نرم افزار نوسا ندارد)
    فرض میکنیم که موسسه ای الان صورت حساب سود وزیان تهیه کرده و مبلغ X ریال سود نشان میدهد و متاسفانه مدیریت شرکت اصلا اطلاعات مالی ندارد
    و در منطق وی این سود واقعی نیست زیرا که بصورت وجه نقد موجود نیست.بنده چگونه باید تحلیلی از سود ارائه کنم که ایشان را متوجه کنم.در کل منظور از این سوال این بود که نحوه تحلیل سود را از حضورتان بپرسم ویاد بگیرم.آیا قانون و یا مطلبی هست که در مورد تحلیل سود باشه؟لطفا اگر سراغ دارید راهنمایی کنید تا بنده تهیه کنم و مطالعه نمایم.ممنونم از پشتیبانی لحظه ای و خوبتان
    molaei
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    01 مرداد 1391 03:40 ب.ظ
    سلام و عرض احترام.
    و سپاس از لطف شما.

    مطالبی که شما به آن ها اشاره فرمودید، بنده نهایتا صلاحیت شاگردی در این زمینه ها را دارم و اساتید صاحب نظر در زمینه مالی می بایست به این موارد پاسخ دهند.

    اما تا آنجا که بنده اطلاع دارم، بحث تحلیل نقدینگی و ارتباط آن با فعالیت های مجموعه، مربوط به استاندارد حسابداري‌ شماره‌ 2 (صورت‌ جريان‌ وجوه نقد) می باشد که به تفصیل در موردش در این استاندارد بحث شده است. متن این استاندارد را هم میم توانید از پایگاه http://audit.org.ir دریافت نمایید.

    اما در مورد نرم افزار:
    می توان در گزارشات تحلیلی نوسا، ریز دریافت های مرتبط با درآمدهای شرکت را آنالیز کرد. که صد البته اخذ چنین گزارشی، بسیار به ساختار کدینگ شما و چیدمان آن بر می گردد.
    در این زمینه اگر کمکی خواستید بنده و سایر همکارانم در خدمتم.
    گلشن
    کاربر
    کاربر

    --
    02 مرداد 1391 03:14 ب.ظ
    عرض ادب دارم خدمت جناب مولایی
    خدمت حضرتعالی عرض میشود که بنده استاندارد شماره 2 رو مطالعه کردم ولی به آن نتیجه ای که میخواستم نرسیدم.اگر ممکن است بیشنر راهنمایی بفرمایید یا مختصر توضیحی جنابعالی بفرمایید تا بنده و دیگر دوستان استفاده کنیم.ممنونم
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.