چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 21 خرداد 1391 11:15 ق.ظ توسط momeni
فيلتر كردن گزارشات
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
dadras
کاربر با تجربه
کاربر با تجربه

--
21 خرداد 1391 10:09 ق.ظ
    ضمن عرض سلام خدمت دوستان و همكاران گرامي :

    يكي از شركتهاي استفاده كننده از سيستم مالي نوسا  درخواستي داشت مبني بر اينكه نياز به فيلتر كردن يك گزارش بر اساس يك فيلد خاص را دارند . مثلا يك گزارش بر اساس شماره سر رسيد فيلتر شود ( يا فيلدهاي ديگر ) .
    طبيعتا پاسخ اين پرسش اين خواهد بود كه مي توانند از شرايط استفاده كنند و پاسخ نياز خود را دريافت كنند .
    تا اينجا درست اما با توجه به حجم بالاي رخدادهاي مالي اين شركت و استفاده بسيار زياد از اين امكان اينكه هر بار به tab شرايط رفته و شرط تنظيم نمايند قدري زمانببر خواهد بود . درخواست داشتند اگر امكان دارد در بالاي هر گزارش با قرار دادن مثلا يك drop down ( هرچيز كه خودتان استاديد و مناسب مي دانيد  ) همان امكانات شرايط را در اختيار قرار دهيد تا ديگر نيازي به باز كردن شرايط و .... نباشد . به اين صورت كه مثلا فيلد مورد نظر را انتخاب نمايند و عبارت جستجو را وارد نمايند و سپس گزارش بر آن اساس فيلتر شود .

    با تشكر فراوان
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    21 خرداد 1391 11:15 ق.ظ
    سلام

    به هر حال رابط کاربری سیستم ما برای تنظیم شرایط همین است که طرح و اجرا شده است. تغییر دادن این رابط (مستقل از اینکه اصولا وضعیت جدید مطلوب باشد یا خیر) با توجه به اینکه بیش از هزار بار در سیستم بکار رفته است میسر نیست. ضمن اینکه استفاده از روش جدید از نظر تعداد عملیاتی که کاربر باید برای تنظیم شرایط انجام دهد تفاوت قابل ملاحظه‌ای نخواهد داشت - باز هم فرمان تنظیم شرط + انتخاب فیلد + تعیین مقدار شرط در این روش هم مطرح خواهد بود با این تفاوت که امکان تنظیم شرایط ترکیبی و ذخیره‌سازی را از دست خواهیم داد.

    خلاصه اجرای این درخواست به این شیوه برایمان میسر نیست. شرمنده
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.