چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 22 فروردین 1391 02:28 ب.ظ توسط Sadri
اصلاح مدرک دریافت و پرداخت
�5 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
SAMIRA
کاربر
کاربر

--
20 فروردین 1391 04:16 ب.ظ

    باسلام و عرض تبریک سال نو
    اینجانب در تاریخ سررسید چک متوجه شدم که مبلغ چک ثبت شده در هفت ماه قبل اشتباه بوده است و این مساله را در تاریخ سررسید چک وقتی چک از حساب برداشت گردید متوجه شدم حال راه حل موجود به دو صورت است که یکی یک مدرک صوری تعریف کنم که این درست نیست و راه حل دوم این است که تمامی سندهای تایید شده قبل را از حالت تایید خارج نموده و اصلاح مدرک را انجام دهم که با توجه به حجم اسناد و چاپ اسناد امکانپذیر نیست خواست من از نوسا این است که مانند اصلاح بها در انبار اصلاح مدرک نیز وجود داشته باشد تا اگر سال مالی قبل بسته شده بود و اطلاعات چکی اشتباه ثبت گردیده بود بتوان در سال جدید این اصلاحات را انجام داد البته این اصلاح مدرک ظاهرا می بایست ساده تر از اصلاح بها در انبار باشد چون تاثیراتش کمتر است خواهشمندم به این مساله رسیدگی کنید

    molaei
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    20 فروردین 1391 04:37 ب.ظ
    با سلام و عرض احترام.

    از جمله امکانات اضافه شده به نسخه 301، ممانعت از اصلاح مشخصات مدارك دريافت و پرداخت داراي رخداد است :"ماهيت، مبلغ، تاريخ و مبلغ ارزي مدارك دريافتني يا دريافت نقدي داراي رخداد غيرقايل تغيير است."
    طبیعتا افزودن چنین امکانی، بر مبنای درخوسات های کاربران و در جهت بهبود عملکرد نرم افزار بوده است. به نظر شما کاربر گرامی، آیا تغییر این وضعیت منطقی است؟

    توضیح اضافی: از مطلب بالا هم که بگذریم، مگر نمی گویید که اسناد را تا آن تاریخ تایید کرده اید و پرینت گرفته اید و ... ؟ تمام این عملیات را با مبلغ اشتباه انجام داده اید؟ اگر اینچنین است، حتی اگر نرم افزار اجازه اصلاح به شما می داد، می بایست اسناد را از حالت تایید خارج می کردید و سند اصلی را اصلاح می کردید و ...
    SAMIRA
    کاربر
    کاربر

    --
    21 فروردین 1391 10:46 ق.ظ

    باسلام و عرض تشکر از حسن توجهتون

    منظور بنده این نبود که سند قبل اصلاح گردد بلکه به تاریخ روز مدرک اصلاح گردیده و سند اصلاحی صادر گردد مثلا اگر مبلغ صحیح 200.000.000 ریال بوده واشتباها 100.000.000 ریال ثبت گردیده است مدرکی با همان شماره قبلی به مبلغ 100.000.000 ریال به تاریخ روز سند ثبت گردد باتشکر

    Sadri
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    22 فروردین 1391 10:25 ق.ظ
    با عرض سلام و احترام ،

    " مثلا اگر مبلغ صحیح 200.000.000 ریال بوده واشتباها 100.000.000 ریال ثبت گردیده است مدرکی با همان شماره قبلی به مبلغ 100.000.000 ریال به تاریخ روز سند ثبت گردد "


     این یعنی یک مدرک که 2 بار نقد شده است ؟؟!
    با تشکر
    SAMIRA
    کاربر
    کاربر

    --
    22 فروردین 1391 02:21 ب.ظ

    باسلام و عرض تشکر از حسن توجهتون

    به نظر شما منطقی است که به خاطر یک اشتباه یک دسته چک صوری تعریف نموده و مدرک جدید ایجاد کنیم به نظر من منطقی نیست و بهتر است که امکان الحاقیه به مدرک مربوطه وجود داشته باشد

    Sadri
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    22 فروردین 1391 02:28 ب.ظ
    با عرض سلام و احترام مجدد ،
    خیر به نظر بنده منطقی نیست که سعی در تصحیح یک اشتباه با اشتباهی دیگر نمود . اما برای این اشتباه در تعریف مدرک و بعد ثبت سند و بعد تهیه صورت های مالی و ارائه به مراکز مربوطه راه صحیح ، ثبت سند اصلاحیه می باشد .
    با تشکر
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.