چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 06 اسفند 1390 10:52 ق.ظ توسط alipour
سرعت در SOAP
�4 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
alipour
کاربر
کاربر

--
02 اسفند 1390 02:02 ب.ظ
    با سلام
     آيا در استفاده از SOAP هنگام تبادل اطلاعات بين سرور و کلاينت ، محدوديتي براي استفاده از پهناي باند وجود دارد؟
    به عنوان مثال در شرکتي با پهنای باند 256k، يکي از کلاينتها  از طريق SOAP به سرور وصل مي شد ، هنگام باز کردن سند حسابداري جديد ( که بیشترین زمان رو به نسبت گرفتن انواع گزارش می برد) ، سرعت آپلود سرور بالاتر از 40k نمي رفت . در صورتيکه بقيه پهناي باند خالي بود . فرآيند باز شدن سند حدود 10 ثانيه طول مي کشيد . مي خواستم بدونم چرا از بقيه پهناي باند براي بالاتر بردن سرعتش استفاده نمي کنه؟آيا دليلش فقط به خاطر اينترنت هاي ما يا نوع مودم يا ... است؟ .
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    02 اسفند 1390 02:30 ب.ظ
    سلام

    پهنای باند را باید به تفکیک Send و Receive مورد توجه قرار دهید. اگر سرعت دریافت 256 باشد ولی در سمت سرور سرعت ارسال 56 باشد، در نهایت تبادل داده‌ها با سرعت 56 انجام خواهد شد. می‌دانید که در ارتباط بین ساختمان‌های ولیعصر و ایرانشهر که پهنای باند متقارن داریم (سرعت ارسال و دریافت یکسان) در اتصال SOAP از همه پهنای باند موجود استفاده می‌شود و سند هم 10 ثانیه طول نمی‌کشد.

    ارادت
    dadras
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    02 اسفند 1390 03:09 ب.ظ
    با سلام

    اگر مشکل پهنای باند دارند و سیستم برای باز کردن فرم سند قدری زمان می برد ، شاید با حذف کردن فیلدهایی که نیاز ندارند در فرم نمایش " محاوره اصلاح سند " مانند شرح لاتین سند ،شماره عطف و ... تا حدودی برای باز کردن فرم سند زمان کمتری صرف شود .
    Etemadi
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    04 اسفند 1390 11:36 ق.ظ
    با سلام

    با تشکز از توضیحات دوستان

    بعضی مواقع هم امکان دارد از یک پهنای باند چندین استفاده شود مثلا دوربین های کارخانه و یا تلفن ها هم از این پهنای باند ثابت استفاده کنند و در ضمن می توان در این موارد که چند استفاده از یک پهنای باند می شود درصد استفاده هر آیتم را مشخص کرد و اولویتها را هم تعیین کرد . مانند مسئله ای که اوایل خود شرکت ما در ارتباط بین دو دفتر داشت که هم تلفنها و هم اینترنت از یک پهنای باند استفاده می کردند .


    با تشکر
    alipour
    کاربر
    کاربر

    --
    06 اسفند 1390 10:52 ق.ظ

    ممنون از راهنمایی همکاران گرامی

    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.