چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 02 اسفند 1390 08:40 ب.ظ توسط momeni
تخفیف مستقیم فروش
�4 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
khoshroo
کاربر
کاربر

--
02 اسفند 1390 01:30 ب.ظ
    با سلام در مورد تخفیف مستقیم فاکتور فروش ، در نسخه 304 و در قسمت تنظیمات برای کاربر فعلی گزینه پیش فرض سیستم فعال هستش و ما در فاکتور فروش تخفیف مستقیم را اعمال کرده بدون اینکه گزینه پیش فرض را تغییر دهیم ولی برای یک سیستم دیگه باید گزینه پیش فرض را برداشته و گزینه از بهای فروش کاسته شود را فعال کنیم تا فاکتور عملیاتی شود البته نسخه این شرکت 302 می باشد آیا این اختلاف مربوط به نسخه نرم افزار هستش بدین معنی که در 304 پیش فرض تعویض شده یا تنظیمات دیگه ای باعث این اختلاف شده است ( شاید هم کلا در اشتباه هستیم و مبحث به گونه ای دیگه می باشد ) ممنون
    dadras
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    02 اسفند 1390 01:42 ب.ظ
    با سلام خدمت جناب خوشرو

    منظور شما از گزینه پیش فرض ، یکی از دو مورد از بهای فروش کاسته شود و یا به حساب جداگانه برده شود می باشد ؟
    در هر دو حالت فاکتورها عملیاتی می شوند فقط در حالت " به حساب جداگانه برده شود " باید حسابی برای تخفیفات مشخص شود که در زمان تنظیم سند فروش بدهکار شود .
    الان مشکل کجاست ؟ من متوجه نشدم ؟
    khoshroo
    کاربر
    کاربر

    --
    02 اسفند 1390 03:04 ب.ظ
    سوال همینجاست چرا در نسخه 304 با همین پیش فرض نوسا فاکتور عملیاتی می شود ( بدین منظور که تخفیف از بهای فروش کسر می شود ) ولی در نسخه 302 با همین پیش فرض باید حسابی برای تخفیفات مشخص شود ممنون
    dadras
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    02 اسفند 1390 03:35 ب.ظ
    قربان در نسخه 302 تست شد ، مشکلی دیده نشد .
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    02 اسفند 1390 08:40 ب.ظ
    سلام

    نکته‌ای به نظرم رسید که شاید منبع اشکال مطرح شده در این بحث باشد:

    توجه دارید که آنچه در تنظیمات سیستم تعیین می‌شود "پیش فرض" نحوه به حساب بردن تخفیف مستقیم است. تنظیم اصلی در فاکتور فروش انجام می‌شود. در واقع وضعیت ابتدایی این تنظیم برای فاکتورهای جدید از تنطیمات سیستم بدست می‌آید و البته در هر فاکتور به تفکیک قابل تعیین است. اگر فاکتوری از قبل تنظیم شده باشد و در آن گزینه مورد نظر وضعیتی مخالف پیش فرض داشته باشد، تغییر پیش فرض گزینه مزبور را برای فاکتور موجود تغییر نمی‌دهد - عملا فقط در فاکتورهای جدید کاربرد دارد.

    ارادت
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.