چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 23 بهمن 1390 12:03 ب.ظ توسط Zarkesh
امکان Run as در ویندوز7
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
Zarkesh
کاربر با تجربه
کاربر با تجربه

--
23 بهمن 1390 11:56 ق.ظ
    با سلام    
    می دانیم در ویندوزهای مختلف امکانی وجود دارد که می توانیم روی برنامه های مختلف با انتخاب Run as آن برنامه را با یوزر دیگری باز کنیم:
    برای توضیح بیشتر فرض کنید با یوزری به نام user1 به سیستمی Log in کرده ایم حال میخواهیم زمانی که برنامه ای مانند نوسا را اجرا می کنیم با یوزری به نام  user2 اجرا شود ( لازم به توضیح است که هر دو یوزر روی این ویندوز تعریف شده اند. ) برای اینکار لازم است روی اگزهء برنامهء مورد نظر ( نوسا ) دکمهء shift کیبرد را گرفته سپس کلیک راست کنیم




    سپس با انتخاب Run as در پنجرهء باز شده، پنجره ای مانند شکل باز می شود که در قسمت " the following user " می توانیم کاربر مورد نظرمان که در این مثال user2 می باشد را انتخاب کنیم




    به این ترتیب در حالی که با user1 در ویندوز Log in کرده ایم توانسته ایم با user2 به نوسا یا هر برنامهء دلخواهی وارد شویم.


    Zarkesh
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    23 بهمن 1390 12:03 ب.ظ
    این امکان در تمامی ویندوزها وجود دارد نکته ای که حائز اهمیت است این است که با انتخاب Run as می توانیم user های مختلفی را انتخاب کنیم ولی در ویندوز7 زمانی که روی برنامه ای کلیک راست می کنیم به جای Run as عبارت Run as administrator را می بینیم!




    و با انتخاب این گزینه برنامه اجرا می شود! پس به نظر می رسد که در این حالت حق انتخاب user های مختلف را نداریم!!
    نکته: در ویندوز 7 اگر می خواهید با یوزرهای مختلفی برنامه ای را اجرا کنید باید ابتدا وارد قسمت UAC شده و تنظیمات را پیش فرض کنیم(یعنی در حالت Normal )




    حتما یکبار Restart کرده سپس اگر مجددا روی برنامهء مورد نظر کلیک راست کرده و Run as administrator را انتخاب کنید این بار پنجره ای مانند زیر باز می شود





    که می توانید در این قسمت نام کاربر مورد نظرتان را وارد کنید.



    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.