چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 20 بهمن 1390 11:42 ق.ظ توسط j-mohajeri
پیشنهاد جهت کنترل فی فروش
�4 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
j-mohajeri
کاربر
کاربر

--
20 بهمن 1390 08:05 ق.ظ
    سلام

    آیا می توان در فاکتور فروش در زمان استفاده مبداء تعیین بها بصورت دستی تا حدودی بهای واحد فروش را کنترل نمود؟

    بعنوان مثال دو فیلد جهت درج حداقل و حداکثر بهاء وجود داشته باشد تا سیستم در روش دستی بتواند بهاء را کنترل نموده و هشدار بدهد.
    Etemadi
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    20 بهمن 1390 10:43 ق.ظ
    با سلام

    ما به دو طریق می توانیم بها را بصورت دستی وارد کنیم یکی آنکه در همان سطر اصلی فاکتور فروش ، " مبداء تعیین بها " را دستی انتخاب کرده و مبلغ را وارد کنیم و یکی اینکه " مبداء تعیین بها " روی گزینه " تعیین با تعرفه " باشد و بعد از طریق باز کردن پنجره " محاوره انتخاب تعرفه " روی دکمه مربوطه ( + قرمزرنگ ) کلیک کرده و بها را خودمان وارد کنیم که البته مزیت روش دوم این است که می توان از قوانین تغییر تعرفه تعریف شده ، استفاده کرد و این بهای دستی آنها را تحت تاثیر قرار می دهد ولی در هر دو حالت با توجه به نام آنها ( بهای دستی) این امکان که شما خواسته اید وجود ندارد  .


    با تشکر
    j-mohajeri
    کاربر
    کاربر

    --
    20 بهمن 1390 11:08 ق.ظ
    جناب اعتمادی


    قصدم این بود آیا این امکان میتواند در آینده به سیستم اضافه شود یا خیر .
     مثلا به این ترتیب که  در زمان تعریف کالا همانطور که نقاط بحرانی کالا مشخص میشوند و سیستم در برگه ها هشدارهایی میتواند بدهد  فی حداقل و فی حداکثری هم باشد که در زمان ثبت دستی بهاء ، سیستم آنرا کنترل نموده و اگر از محدوده خارج بود هشدار بدهد.
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    20 بهمن 1390 11:29 ق.ظ
    سلام

    این پیشنهاد را برررسی می‌کنیم و در صورت امکان به نسخه‌های بعدی اضافه می‌کنیم. البته نسخه 305 را تقریبا نهایی کرده‌ایم و ممکن است به علت کمبود وقت به این نسخه نرسد. از آنجا که سیستم جدیدی را نیز در دست داریم این احتمال وجود دارد که ارائه نسخه بعدی با تاخیر بیشتری همراه باشد. البته اضافه کردن فیلد به اطلاعات پایه‌ای سیستم کار زیادی دارد (از ورود اطلاعات اولیه و استفاده از آن در زمان تنظیم برگه‌های فروش تا صدور و فراخوانی اطلاعات در فایل‌های XML). به همین دلیل عرض کردم که احتمالا به نسخه 305 نخواهد رسید.

    ارادت
    j-mohajeri
    کاربر
    کاربر

    --
    20 بهمن 1390 11:42 ق.ظ
    جناب مومنی سلام

    خبر نسخه جدید  و همینطور سیستم جدید که نمیدونم چی هست ما را بیشتر از وجود امکانی که درخواست داده بودم خوشحال میکند . انشالله که موق باشید
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.