چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 05 بهمن 1390 11:47 ق.ظ توسط momeni
امکان گزارشگیری از قراردادهایی که سررسید صدور فاکتورشان میباشد
�3 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
simintal

--
03 بهمن 1390 06:29 ب.ظ
    با سلام قراردادهای ما مربوط به خدماتی میباشد که به صورت دوره ای به مشتری ارائه میشود و به این ترتیب، فاکتور هر دوره در زمان سررسیدش بایستی صادر شود. متاسفانه مفهوم دوره ای بودن صدور فاکتور در سیستم نوسا دیده نشده. مشکلی که الان برای ما پیش اومده اینه که نمی تونیم از سیستم گزارشی بگیریم که ببینیم سررسید چه قراردادهایی جهت صدور فاکتور دوره جدید فرارسیده و آیا فاکتورهای قبلی در سررسید مقرر صادر شده اند یا خیر؟ مثلا یک قرارداد در طول یکسال باید اجرا شود و صدور فاکتور آن به صورت دوماه یکبار انجام می شود. بر حسب اینکه تاریخ شروع و پایان قرارداد چه زمانی میباشد، تاریخ صدور فاکتور برای این قرارداد مشخص میشود. ضمنا بعضی از قراردادها دوره های سه ماهه یا یک ماهه دارند. لطفا راه حلی جهت اخذ گزارش مورد نظر بفرمایید.
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    05 بهمن 1390 09:16 ق.ظ
    سلام

    همانطور که فرمودید اصولا مفهوم فاکتورهای دوره‌ای در سیستم ما دیده نشده‌اند. تمرکز اصلی سیستم ما بر روی تعقیب مسیر اطلاعات از قرارداد تا فاکتور بوده و در این مسیر به مانده درخواست نشده، تحویل نشده یا فاکتور نشده توجه شده است. در فاکتورهای دوره‌ای اصولا مانده تحویل یا فاکتور نشده معنی ندارد و به همین دلیل تصور بنده این است که این مفهوم اصلا با سیستم ما ناسازگار است (اگر چنین نبود عرض می‌کردم که انشالله در آینده روی آن کار خواهیم کرد).

    ارادت
    simintal

    --
    05 بهمن 1390 11:05 ق.ظ
    آقای مومنی البته طی صحبت هایی که با همکاران محترمتون داشتیم، گفتند که این امکان فعلا در نرم افزار نیست ولی فرمودند اگر اینجا نیازمون رو مطرح کنیم شاید در آینده در ورژنهای بعدی اضافه شود. شما که تکلیف رو یکسره کردید.
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    05 بهمن 1390 11:47 ق.ظ
    سلام

    شرمنده که وضعیت چنین است - من سعی کردم صادقانه و مستند عرض کنم.

    ارادت
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.