چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 01 خرداد 1400 01:54 ب.ظ توسط f.rabiezadeh
پیوست مستندات به سند
�3 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
amir659632
کاربر
کاربر

--
30 آذر 1390 03:57 ب.ظ
    با سلام می خواستم بدونم امکان اینکه ، مستندات (اسناد مثبته ) موجود در بایگانی فیزیکی را پیوست کرده و در قسمتی مثلاً پیوست اسناد آنها را رویت نمود . با تشکر
    dadras
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    01 دی 1390 08:10 ق.ظ
    ضمن عرض سلام به شما دوست گرامی

    فعلا چنین امکانی در سیستم حسابداری نوسا وجود ندارد ، تا جایی که بنده اطلاع دارم چنین چیزی هم فعلا در دستور کار برای پیاده سازی وجود ندارد که مثلا شما اسناد را اسکن کرده و در سیستم بتوانید رویت کنید . یکی از دلایل آن می تواند بالا رفتن حجم پایگاه اطلاعاتی و سرویس دهی بر روی شبکه علی الخصوص ارتباطات از طریق اینترنت باشد .
    البته در ادامه عرض کنم چنین سیستمی در قسمت کتابخانه شرکت نوسا ( نرم افزارهای اطلاع رسانی ) به نام Ripository وجود دارد که خاص بایگانی منابع الکترونیک طراحی شده است که البته این سیستم فعلا اتصالی با سیستم حسابداری ندارد .
    برای اطلاعات بیشتر می توانید به آدرس زیر مراجعه فرمایید .

                                                                                               http://libsupport.nosa.com
    amir659632
    کاربر
    کاربر

    --
    01 دی 1390 12:21 ب.ظ
    با سلام
    تشکر از راهنمائی مفید و کاربردی حضرتعالی .
    f.rabiezadeh
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    01 خرداد 1400 01:54 ب.ظ

    با عرض سلام و ادب 

    کاربر گرامی از نسخه 8.02 نرم‌افزار مالی یکپارچه نوسا به  نرم افزار آرشیو  متصل گردید تا امکان نگهداری آرشیو مدارک و اسناد در محیطی حرفه‌ای و خاص این فرایند فراهم گردد. 

    جهت مطالعه امکانات نسخه 8.02 از لینک امکانات جدید در نسخه 8.02 (802) نرم‌افزار مالی یکپارچه نوسا و برای آشنایی با نرم افزار آرشیو از لینک آرشیو و نگهداری منابع دیجیتال استفاده نمایید.

    با تشکر

    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.