چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 23 آذر 1390 05:11 ب.ظ توسط dadras
ایجاد فایل صادره (XML)
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
soheila_ardestanii
کاربر
کاربر

--
23 آذر 1390 03:49 ب.ظ
    با سلام و خسته نباشید

    آیا امکان ایجاد فایلهای صادره از کلیه اطلاعات سیستم اعم از خزانه ، انبار و فروش (به عنوان مثال کلیه روالها ، الگوهای عملیات مالی و..) وجود دارد ؟
    یا فقط به صورت Backup قابل انتقال است ؟


    با تشکر
    حسابگر وحسابرس واقعی خداوند است و با صفت رحمت ؛ بندگان مو’من را حسابرسی می کند !
    dadras
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    23 آذر 1390 05:11 ب.ظ
    با سلام
    در نسخه 3.04 فایلهای صادره از اطلاعات حسابداری و خزانه و انبار در سیستم وجود دارند که هر کدام به صورت جداگانه قابل ایجاد و فراخوانی هستند ، هر چند که اطلاعاتی همانند تعریف روالها در فایلهای صادره  وجود ندارد .
    فایل صادره سیستم فروش در نسخه بعدی در اختیار کاربران گرامی قرار خواهد گرفت .
    اما در کنار این مطالب اگر شما نیاز به ایجاد یک فایل صادره از یک سیستم اطلاعاتی شامل اسناد حسابداری و خزانه و انبار و فروش و الگوهای عملیات مالی و روالهای و ... هستید ، چرا از پشتیبان استفاده نمی کنید ؟
    کاربرد فایلهای صادره در اکثر موارد مربوط به زمانی است که شما ساختار لازم برای فراخوانی یک فایل را در 2 جای مختلف دارید و می خواهید اطلاعات را که عموما اسناد و یا برگه های تشکیل دهنده اسناد هستند ( برگه های انبار و برگه های فروش ) از یک پایگاه به دیگری منتقل کنید ، و سایر کاربردهایی از قبیل جابه جایی فرمها و مجموعه ها و کدینگ نیز می تواند جزء استفاده های فایلهای صادره باشند . اما اگر نیاز به ارسال تمام آنها به صورت یکجا دارید کار با پشتیبان بسیار بسیار ساده تر خواهد بود مضاف بر آنکه معمولا فایلهای صادره برای اضافه کردن اطلاعات به پایگاه مقصد استفاده می شوند و بحث اصلاحات روی اسناد و اطلاعات موجود در سیستم مقصد در آنها جای تامل دارد .
    در یک کلام فایلهای صادره برای جابه جاییهای موردی در سیستم بکار گرفته میشود و اگر لازم است هر آنچه در یک پایگاه وجود دارد در جای دیگر عینا ایجاد شود حتما توصیه ما استفاده از پشتیبان خواهد بود .
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.