چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 19 آبان 1390 12:57 ب.ظ توسط molaei
عدم نمایش مدرک برای ثبت وصولی آن
�2 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
Sadri
کاربر با تجربه
کاربر با تجربه

--
18 آبان 1390 05:31 ب.ظ
    با عرض سلام ،
    اگر در نهادی تفصیلی زده باشیم ولی در هنگام کار با Wizard بصورت دستی ( عمدا یا سهوا ) تفصیلی از سند در ( آرتیکل مدرک ) حذف کنیم دیگر آن مدرک در ویزارد نمایش داده نمی شود ، یعنی مدرک نه خارج شده و نه موجود می باشد . در حالی که در فهرست مدارک بصورت موجود می باشد ، در این حالت باید یکی از دو حالت زیر را انتخاب کرد : ( بسته به شرایطی که مدارک موجود دارند )
    1. باید از نهاد تفصیلی مورد نظر حذف شود .
    2. باید همان تفصیلی نهاد در سند ثبت شده برای مدرک درج شود .
    با تشکر
    saffarzadeh
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    19 آبان 1390 09:31 ق.ظ
    با تشکر از مطلب آقای صدری
    مثال : در نهاد پرداختنی بانک ملت در قسمت تفصیلی نهاد تفصیلی 2 را به شخص حقیقی یا حقوقی که قرار است مدرک به وی پرداخت شود اختصاص داده ایم( به درستی یا غلط بودن این عمل کاری نداریم).در زمان تنظیم سند پرداخت چک سررسیدی (دستی یا با روال) زمانیکه قرار است تفصیلی 2 را درج کنیم تفصیلی 2 را عمدا یا سهوا درج نمی کنیم و سند را ذخیره می کنیم.در زمان وصول مدرک (برداشت وجه از حساب) اگر از روال استفاده کنیم در زمان انتخاب مدرک ، مدرک قابل ملاحظه نیست (در لیست مدارک این مدرک در وضعیت موجود قرار دارد).این مشکل به 2 صورت قابل رفع است: حذف تفصیلی از نهاد پرداختنی و یا درج تفصیلی 2 در سند پرداخت مدرک سررسیدی.
    molaei
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    19 آبان 1390 12:57 ب.ظ
    مطلب جالبی بود.

    در تکمیل فرمایشات دوستان:
    نهاد ها، ترکیبات معناداری از حساب و تفصیلی (ها) در کنار یکدیگرند. اگر در تعریف یک نهاد، یک تفصیلی (یا یک سرگروه تفصیلی) درج شود، در واقع آنچه ما به عنوان نهاد می شناسیم، ترکیب آن حساب با آن تفصیلی خاص است. پس اگر به هر دلیلی، در هنگام ثبت سند، آن تفصیلی خاص حذف شود، ترکیب حاصل، دیگر آن نهاد اولیه نیست. پس بدیهی است که آن مدرک، در آن نهاد، موجود نیست. (توجه داریم که مفهوم موجود بودن، به معنای دارای مانده بودن آن مدرک در آن مجموعه حساب و تفصیلی است)
    نتیجه : به نظرم تنها راه دوم، یک راه اصولی است. راه اول به معنای تغییر معنای نهاد است.

    هر چند در نسخه های اخیر نرم افزار، با وجود امکان تفصیلی های اجباری و درج خودکار تفصیلی مدارک، تا حدود زیادی، می توان جلوی بروز چنین مشکلاتی را گرفت.
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.