چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 18 مهر 1390 10:32 ق.ظ توسط موسوی
سورت نشدن
�3 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
j-mohajeri
کاربر
کاربر

--
17 مهر 1390 12:27 ب.ظ

    با سلام

    در گزارش تراز گردش موجودی در فیلدهای گردش بدهکار (مقدار و ریال) و گردش بستانکار (مقدار و ریال) عمل سورت انجام نمیشود . (حتی با توجه به انتخاب یک واحد خاص)

    با تشکر

    sajjadi
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    17 مهر 1390 04:28 ب.ظ

    با سلام و احترام
    تصور من بر اين است که با توجه به اينکه مقدار (بها) بدهکار کالا از ابتداي دوره و طي دوره تاثير مي‌گيرد، پس نمي‌توان انتظار داشت که پس از مرتب نمودن بر روي مقدار (بها) - گردش بدهکار، ستون افزايش طي دوره (بدهکار طي دوره) مرتب شده باشد، کما اينکه اگر در همين گزارش ستوني تعريف کنيد که محتوي آن گردش بدهکار باشد و در شرايط (هنگام تعريف) برايش پايان دوره را انتخاب نماييد، هنگام تهيه گزارش، زماني که مرتب سازي را بر اساس مقدار (بها)- گردش بدهکار انجام مي‌دهيد، مرتب سازي بر اساس همين ستون به طور صحيح انجام مي‌شود.
    درمورد گردش بستانکار، چون معمولادر ابتداي دوره، کاهش مقدار نداريم، پس هنگام مرتب سازي بر اساس مقدار (بها) گردش بستانکار، نتيجه صحيح در همان ستون کاهش طي دوره قابل مشاهده است و هم اکنون هم مشکلي ندارد.
    پس اگر مي‌خواهيد گزارش گردش و موجودي را بر اساس ستون افزايش طي دوره (بدهکار طي دوره) مرتب نماييد، ابتدا برگه ابتداي دوره را از گزارش حذف نماييد (در قسمت برگه‌ها) حال نحوه مرتب سازي را بر اساس مقدار (بها)- گردش بدهکار قرار دهيد.

    با تشکر

    j-mohajeri
    کاربر
    کاربر

    --
    18 مهر 1390 07:54 ق.ظ
    ممنون . مشکل حل شد
    موسوی
    کاربر
    کاربر

    --
    18 مهر 1390 10:32 ق.ظ

    ممنون.بسیار مفید بود

    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.