چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 09 مهر 1390 04:18 ب.ظ توسط momeni
بررسی مهلت فروش نسبت به مهلت خرید و محاسبه تسعیر ارز
�3 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
zendehgol
کاربر جدید
کاربر جدید

--
07 مهر 1390 12:06 ب.ظ
    سلام
    سوال در مورد خرید اعتباری و تسعیر ارز :
    شرکت مقادیری کالا را از خارج خریداری می کند ، مهلت خرید این کالاها فرضا 15  روزه می باشد
    1- چگونه ما گزارشی داشته باشیم که فروشهای مربوط به خرید 15  روزه ، چند روزه توسط فروشگاه بفروش رسیده است . ( اگر فروشگاه کالا را بیش از 15  روز به فروش برساند در دراز مدت باعث کسری نقدینگی و توان مجموعه خواهد شد )
    2- هنگام خرید کالا نرخ ارز فرضا 3000  ریال است ، اما موقع بازپرداخت در 15  روز آینده ، نرخ ارز فرضا 3.100  ریال می شود ، چگونه ما در معد بازپرداخت سود و زیان تسعیر خریدهای خود را پیگیری و گزارش نماییم .
     ( با توجه به مستمر بودن روند خرید و فروش ها ، و همچنین تاخیراتی که در زمان بازپرداخت ها بوجود می آید ، ردیابی این 2 موضوع بسیار زمان بر است ) .
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    09 مهر 1390 02:33 ب.ظ
    سلام

    متاسفانه این موارد توسط سیستم قابل انجام نمی‌باشند. در مورد نرخ ارز و عملیات تسعیر به امید خدا در نسخه‌های بعدی امکاناتی به سیستم اضافه خواهند شد که امیدوارم به کار بیایند.

    ارادت
    zendehgol
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    09 مهر 1390 02:58 ب.ظ

    با تشکر از شما

    نسخه های بعدی حدودا در چه تاریخی عرضه خواهد شد ؟

     

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    09 مهر 1390 04:18 ب.ظ
    نسخه بعدی ما در پایان سال ارائه خواهد شد - اما (با شرمندگی) معلوم نیست که امکانات مربوط به تسعیر تا آن زمان آماده شده باشد
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.