چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 06 مهر 1390 05:06 ب.ظ توسط momeni
مشکل در استفاده از روالها در دریافت و پرداخت
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
saffarzadeh
کاربر با تجربه
کاربر با تجربه

--
06 مهر 1390 03:05 ب.ظ
    با سلام خدمت دوستان
    اگر کاربری داشته باشیم و نخواهیم که امکان تعریف روال و یا تغییر در روالها را داشته باشد این امکان را در تعریف کاربر وی از او می گیریم . مشکل اینجاست که اگر این کاربر بخواهد در سند از روال استفاده کند نمی تواند و پیغام عدم دسترسی به او میدهد.
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    06 مهر 1390 05:06 ب.ظ
    سلام

    خیلی ممنون - حتما در نسخه بعدی رفع اشکال خواهد شد. در طرح نخست برای انتخاب روال‌ از یک محاوره ساده استفاده کرده بودیم؛ خیلی زود این وضعیت را عوض کردیم و ترتیبی دادیم که همان محاوره تعریف برای انتخاب هم بکار رود - در این روش کاربر خواهد توانست در صورت نیاز در همان محاوره روال جدید تعریف نماید یا روال‌های قبلی را اصلاح کند. در این حین قاعدتا باید ترتیبی اتخاذ می‌شد که عدم وجود امکان تعریف روال منجر به غیرفعال شدن تکمه‌های صدور فرامین درج و حذف اصلاح می‌شد؛ نه ممانعت از بازنمایی کل محاوره.

    به هر حال حتما در نخستین نسخه ارائه شده بعدی اصلاح خواهد شد.

    ارادت
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.