چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 19 تیر 1390 02:26 ب.ظ توسط omid
دلیل وجود کد مرکز عامل در حالت محاوره ی سند
�3 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
omid
کاربر با تجربه
کاربر با تجربه

--
15 تیر 1390 04:18 ب.ظ
    دلیل وجود کد مرکز عامل در حالت محاوره ی سند دریافت و پرداخت  برای ایجاد filtering در هنگام سند زدن و استفاده از مدارک خاص نیست بلکه دلیل آن این است که سند مورد نظرمان را با این کد مرکز خاص بشناسیم و میتوانیم مشخص کنیم سند مورد نظر با چه کد مرکز عاملی مشخص شده و در قسمت ملاحظه ی فهرست اسناد از مرکز عامل مورد نظر میتوان گزارش گرفت



    خورشید باش که اگر هم بخواهی به کسی نتابی نتوانی
    Zarkesh
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    19 تیر 1390 09:34 ق.ظ
    یعنی منظور شما این است که اگر در حین سند زدن این فیلد را پر نکنیم، و در ملاحظه فهرست اسناد " یک مرکز خاص" را انتخاب کنیم با توجه به اینکه در پنجره محاوره سند کد مرکز عامل را مشخص نکرده ایم، در فهرست اسناد سندی نشان داده نمی شود؟
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    19 تیر 1390 09:53 ق.ظ
    سلام

    مرکز عامل مربوط به یک بحث از سیستم دریافت و پرداخت است تحت عنوان "سند پیش‌نویس به عنوان دستور یا مجوز دریافت یا پرداخت". طرح اصلی چنین بوده که عملیات اصلی دریافت یا پرداخت توسط واحد‌های عملیاتی صدور چک یا پرداخت وجه یا صندوق برای دریافت چک یا وجه نقد انجام شود ولی آغاز کننده این فرآیند مثلا بخش فروش یا مدیریت مالی موسسه باشد. در این سناریو، اشخاصی که فرآیند را آغاز می‌کنند (مجوز را صادر می‌کنند) اقدام به تنظیم سند دریافت و پرداخت پیش‌نویس می‌نمایند. مبلغ و طرف حساب را معلوم می‌کنند. حتی سررسید دریافت یا پرداخت را نیز طبق توافقی که با طرف حساب انجام داده‌اند معلوم می‌کنند. در این حین مرکز دریافت و پرداختی که باید عملیات فیزیکی را انجام دهد، به عنوان مرکز عامل در سند تعیین می‌گردد.
    هر مرکز قادر خواهد بود با اخذ فهرستی از اسناد پیش‌نویسی که برای همان مرکز تنظیم شده است از عملیاتی که باید انجام دهد آگاه شود. می‌تواند آن عملیات را انجام دهد و در نهایت سند را عملیاتی نماید.

    البته در مقام نظر، همه مدیران استفاده از سیستم‌های بدون کاغذ و روال‌های تماما رایانه‌ای را تعقیب می‌کنند و به عنوان خواسته‌های اصلی در زمان برخورد با یک سیستم مطرح می‌کنند - اما به جز درصد اندکی از کاربرانی سمت مدیریتی دارند، برای سایرین اصولا رابطه مدیر و رایانه مثل رابطه جن با بسم‌الله است (البته رایانه در مقام جن است). می‌دانم که جز اندکی از کاربران، عمدتا ترجیح می‌دهند که با صدای بلند درخواست خود را در سازمان مطبوع اعلام بفرمایند و از کار با فرآیندهای خودکار خبری نیست...

    به هر حال در پاسخ به پرسش شما؛ چنین است که فقط اسنادی که فرآیند آنها نیمه کاره باقی مانده باشد نیاز به درج مرکز عامل دارند. البته در سایر موارد هم به دلخواه می‌توان به عنوان یادداشت یا تگ از آن استفاده نمود - ممکن است کاربرد داشته باشد - و اگر درج نشود، همانطور که آقای توحیدی فرمودند امکان استفاده از filter در فهرست اسناد را نخواهیم داشت.

    ارادت
    omid
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    19 تیر 1390 02:26 ب.ظ
    با تشکر از آقای مومنی و اطلاعات کاملی که در این مورد به ما دادند
    خورشید باش که اگر هم بخواهی به کسی نتابی نتوانی
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.