چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 22 دی 1392 03:42 ب.ظ توسط saadat
نمونه گزارشات درخواستی مشتریان
�25 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
صفحه 2 از 2 << < 12
مولف پيغام ها
saadat
کاربر پیشرفته
کاربر پیشرفته

--
08 مرداد 1390 01:44 ب.ظ
این امر بسته به نوع استفاده کاربر دارد.
 در حالت عادی  ثبت بصورت دستی،  نسبت به تنظیم اتوماتیک اولیت دارد ، و سیستم بصورت  اتوماتیک مواردی را که ارز زده نشده را با مبلغ جدل نرخ گذاری میکند و به مواردی که در سند دستی ثبت شده دست نمی زند.
 اما می توان ترتیبی اتخاذ نمود که با کنترل کاربر نرخ ثابت به نرخ ارز در تمام سندها ارجعیت داشته باشد.بدین نحو که یک واحد پول دیگر جدا از واحد ارز مزبور تعریف میکنیم.
مثلا اگر با دلار کار میکنیم یک واحد نیز با عنوان دلار ثابت تعریف کنیم ونرخ مورد نظر را در آن وارد نماییم، حال زمان گزارش گیری حق انتخاب با ما می باشد.





آموزش حسابداری با نگرش سیستمی Accplus.blog.ir
mansouri_hoda
کاربر
کاربر

--
08 مرداد 1390 02:35 ب.ظ
سپاس به خاطر توضیحات
saadat
کاربر پیشرفته
کاربر پیشرفته

--
08 مرداد 1390 04:39 ب.ظ
با سلام، در شرکت مطلوب بنده، برای تولید بستنی همواره از تولیدکنندگان مختلفی شیر خریداری می شود و در مخازن مشخصی  به تفکیک ذخیره می شود ، همواره تاریخ انقضای شیر از خریداران پرسیده میشود و بصورت برچسبی این تاریخ به همراه ملاحظاتی، بر روی مخزن مربوطه  درج می شود، در بعضی مواقع پیش آماده که شیر های  مصرف شده در خط تولید و حتی پس از تولید فاسد می شود، ابتدا تصور می شد که در خط تولید یا نحوه نگهداری مواد اولیه مشکلی وجود دارد ، پیگیری شد اما مشکل موجود نبود، احتمالا مشکل از شیر خریداری شده می باشد،  حال می خواهیم  شیر هایی که فاسد شده را از خطوط تولیدی بیرون بکشیم، یا اگر احیانا شیری زودتر از تاریخ انقضاء فاسد می شود پیگیری نماییم که از کجا خریداری شده و به شرکت مربوطه پس بدهیم ،آیا پیگیری موارد فوق در نرم افزار مالی نوسا امکان پذیر می باشد.لطفا راهنمایی فرمایید.

بله، در نرم افزار انبار نوسا این مهم قابل پیگیری می باشد و می توان ترتیب اثری داد که ملاحظه شود مواد از کجا آمده و کجا مصرف شده، حتی تاریخ انقضاء موارد مذکور را نیز در اختیار خود قرار دهیم.



آموزش حسابداری با نگرش سیستمی Accplus.blog.ir
saadat
کاربر پیشرفته
کاربر پیشرفته

--
09 مرداد 1390 03:20 ب.ظ
با سلام،
 آیا در برنامه فروش نوسا، می توانم  کل تخفیفات  نقدی صورت گرفته را به تفکیک بر حسب مشتری  در یک گزارش ببینم؟
 همینطور یک گزارش سرجمع بر حسب  ماه که تخفیفات را مجزا به من نشان دهد نیز نیازمندم.
...
بله، گزارش های فروش در برنامه نوسا به تفکیک بر حسب موارد دلخواه همچون:تفکیک بر حسب مشتری، نمایندگان فروش، انجام دهنده خدمت، بازایاب، طرف بدهکار، پراکندگی جغرافیایی، مراکز فروش، روش‌های پرداخت (نقدی، غیر نقدی)، شرایط تحویل (در محل مشتری، درب کارخانه و ...)، نوع فروش (داخلی، خارجی یا فصلی) و همچنین محدوده‌های زمانی دلخواه،  می تواند اخذ گردند.

 نمونه درخواستی شما به شکل زیر می باشد.

مبلغ کل تخفیف نقدی به تفکیک مشتری:




مبلغ کل تخفیف نقدی به تفکیک ماه:


آموزش حسابداری با نگرش سیستمی Accplus.blog.ir
saadat
کاربر پیشرفته
کاربر پیشرفته

--
21 مهر 1390 10:47 ق.ظ
با سلام، شرکت ما یک شرکت پیمانکاری می باشد، همواره کالاهایی داریم که مشترک در پروژه ها یا پیمانهای مشخص مصرف می شود، می خواهم اولا بدانم چه کالاهایی مشترک در این پروژه ها مصرف شده ثانیا بدانیم کدام کالاها بیشتر مصرف شده( به عبارتی به تریب از بیشترین مصرف تا کمترین مصرف را در قالب یک گزارش داشته باشم) ثالثا در قالب یک نمودار آمار از  بیشترین کالاهای مصرف شده داشته باشم. 

 ج: برای اخذ گزارش مذکور میتوان به شیوه زیر عمل نمود.








........................................................................................

گزارش از کالاهای  مشترک استفاده شده در پروژه ها:




آماری از سه کالای پر مصرف در پروژه ها:


آموزش حسابداری با نگرش سیستمی Accplus.blog.ir
saadat
کاربر پیشرفته
کاربر پیشرفته

--
22 دی 1392 03:42 ب.ظ
با سلام؛ برای تولید محصولات تولیدی خود همواره مقدار مشخصی از مواد مصرف می‌شود که مقدار این مواد مصرفی را به تفکیک برای محصول خود مشخص نموده‌ام، اولا نیازمند گزارشی هستم که برآوردی از تعداد  محصول تولید شده با توجه به مواد مصرف شده در خط تولید را در اختیار قرار دهد؛  ثانیا می‌خواهم  این گزارش را را با مقدار واقعی تولیداتم  مقایسه کنم و بهای تمام شده مواد مصرف شده در خط تولید را نیز داشته باشم.












...............................
 پ ن : برای بدست آوردن برآورد محصول تولیدی: با توجه به اطلاعاتی که در مجموعه کالا ذکر شده است برای تولید یک واحد پارچه فاستونی 80 کیلو  نخ و 20 کیلو کش مصرف می‌شود. حال اگر 8000 کیلو نخ مصرف شود پیش بینی می‌شود ( در پیش بینی ضایعات و ... در نظر گرفته نمی‌شود) 100  واحد پارچه تولید شود پس با  قرار دادن فرمول در فرم های چاپی میتوان به این مهم دست یافت : به نحوی که مقدار مصرف مواد تقسیم بر مقدار در مجموعه شود.



همچنین ذکر این نکته  نیز خالی از لطف نیست که در گزارشات مربوطه، باید رخدادهای تحویل به تولید برای مواد مصرف شده در خط تولید؛ و برای کالای تولید شده، از رخداد دریافت از تولید استفاده شود.





آموزش حسابداری با نگرش سیستمی Accplus.blog.ir
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
صفحه 2 از 2 << < 12