چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 04 خرداد 1390 10:02 ق.ظ توسط molaei
حذف تعدادی از مراکز درخت مراکز تامین و مصرف به صورت یکجا
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
dadras
کاربر با تجربه
کاربر با تجربه

--
04 خرداد 1390 09:44 ق.ظ
    دوستی تماس گرفتند و نیاز به حذف تعدادی از مراکز تامین و مصرف به صورت یکجا داشتند ، راهکار آن به شرح زیر خواهد بود .

    درخت مراکز تامین و مصرف را باز نموده و از قسمت درخت واره سمت چپ روی مراکز مورد نظر رفته و با استفاده از کلیدهای Shift   یا   Control   و کلیک ماوس مراکزی که مورد نظر هستند را انتخاب می نماییم ، کافی است روی موارد انتخاب شده کلیک راست کنیم و گزینه حذف مراکز را انتخاب کنیم .
    حتما مراکزی که قرار است حذف شوند نباید هیچگونه گردشی در سیستم داشته باشند .

    دانستن این نکته نیز جالب است که :
    از آنجایی که ساختار درخت مراکز تامین و مصرف با درخت حسابها و درخت تفصیلیها و درحت کالاها یکسان است ، لذا این امکان در کلیه درخت واره های سیستم نوسا در دسترس می باشد .


    molaei
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    04 خرداد 1390 10:02 ق.ظ
    در تکمیل فرمایش جناب آقای دادرس، عرض می شود که ممکن است دلیل حذف نشدن مراکز، سایر کاربردهای مراکز باشد. مثلا در تعریف قوانین فروش و یا بعنوان مرکز برگه (و نه مرکز رخداد) به کار رفته باشد.
    در مورد هر مرکز می توان به کمک کلید میانبر Alt+F12 خلاصه اطلاعات مرکز را احضار و از آنجا ریز کاربردهای آن مرکز را ملاحظه کرد.
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.