چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 03 خرداد 1390 02:16 ب.ظ توسط Zarkesh
عدم مشاهده اسناد در گزارشات
�2 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
Zarkesh
کاربر با تجربه
کاربر با تجربه

--
03 خرداد 1390 12:28 ب.ظ
    با سلام
    بعضی اوقات اتفاق می افتد که کاربران نرم افزار دریافت پرداخت اعلام می کنند که با توجه به این که برای حسابی سند دریافت پرداخت ثبت کرده اند ولی در گزارشات آن سند مشاهده نمی شود.

    راه حل آنست که در صفحه محاورهء هر گزارشی باید وارد تب محدوده شده و در پایین این پنجره در قسمت "دریافت پرداخت" دقت فرمایید که تمامی وضعیت اسناد انتخاب شده باشد.
    لازم به ذکر است که اگر در حالت کلی می خواهید همواره گزارشاتتان شامل حسابداری و دریافت پرداخت باشد لازم است در پنجرهء اصلی نوسا در قسمت بالا سمت چپ وارد تب "کاربر" شده و در قسمت "گزارشات شامل " هر دو تیک های مربوط به حسابداری و دریافت پرداخت را انتخاب کنید
    saadat
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    03 خرداد 1390 12:35 ب.ظ
    با تشکر از توضیحات دقیق شما همکار محترم، لطفا راهنمایی میکنید که اگر بخواهم همواره در تمام گزارشاتم سندهای پیش نویس را ببینم و همچنین تمام سالهای مالی در گزارش لحاظ شود چه کاری باید انجام دهم؟
    آموزش حسابداری با نگرش سیستمی Accplus.blog.ir
    Zarkesh
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    03 خرداد 1390 02:16 ب.ظ
    در صورتی که می خواهید در گزارشات اسناد پیش نویس و اسناد تمامی سالهای مالی را همواره مشاهده فرمایید لازم است در داخل برنامه از منوی "سیستم" وارد قسمت ( تنظیمات سیستم (برای کاربر فعلی) ) شده و در قسمت "پیش فرض پارامترهای گزارش ها" قسمت "تنظیمات عمومی گزارش های حسابداری و دریافت پرداخت " را انتخاب کرده سپس در سمت راست همین پنجره گزینه های "اسناد تمام سالهای مالی در گزارش ها لحاظ شود" و " اسناد پیش نویس در گزارشها لحاظ شود" را انتخاب کنیم.

    امیدوارم مفید باشه
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.