چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 02 مهر 1401 02:58 ب.ظ توسط momeni
صورت حساب فروش یک تفصیلی
�3 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
mahanairport
کاربر
کاربر

--
30 آذر 1398 02:33 ب.ظ
    با سلام
    ایا امکان اضافه کردن جمع عملیات تا ابتدای دوره در گزارش صورتحساب فروش یک مشتری وجود دارد؟
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    30 آذر 1398 03:57 ب.ظ
    سلام

    عملیات مورد نیاز برای ارائه‌ی این گزارش بسیار پیچیده است و متاسفانه اضافه کردن امکان سودمندی که شما اشاره فرمودید میسر نبود.
    derakhshi
    کاربر
    کاربر

    --
    02 مهر 1401 12:14 ب.ظ

    سلام وقت بخیر

    اگر در قسمت طرف حساب فاکتور سطری اضافه شود(سطر آزاد) با ماهیت بدهکار و حسابی غیر از طرف حساب دریافتنی (بدهکاران تجاری یا مشتریان) در قسمت گزارش صورتحساب فروش تفصیلی آن سطر با ماهیت بستانکار نمایش داده میشود!!!! مشکل از کجاست؟

    نسخه 10.02

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    02 مهر 1401 02:58 ب.ظ
    سلام

    رویه‌ی کار در این گزارش چنین است: به جای طرف حساب‌ها، سطرهای اصلی (و کسور و اضافات) با علامت معکوس بازنمایی می‌شوند. مثلا سطر اصلی بستانکار فروش به صورت بدهکار در صورت‌حساب بازنمایی می‌شود. تشخیص اینکه سطر آزاد به عنوان طرف حساب آمده است (و باید بازنمایی نشود) یا خودش درآمد است (و باید به صورتی که اشاره کردید با علامت معکوس بازنمایی شود) از حساب مندرج در آن مشخص می‌شود. اگر جزء حساب‌های موثر در صورت‌حساب باشد طرف حساب فرض می‌شود و ارائه نخواهد شد - وگرنه یکی از اقلام درآمدی صورت‌حساب فرض می‌شود (یعنی آنها که قرار است به جای طرف حساب با علامت معکوس نمایش داده شوند). حساب‌های موثر در صورت‌حساب در منوی تعریف (قانون) تعیین می‌شوند.
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.