چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 20 آبان 1398 08:50 ق.ظ توسط روزبه
انبار
�4 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
رامین 3815581
کاربر جدید
کاربر جدید

--
19 آبان 1398 09:24 ق.ظ

    با سلام

    احتراما" در ماژول انبار هنگام عملیاتی کردن یک کالا اگر در رسیدی از قبل باشد که ریال نداشته باشد اجازه انجام عملیاتی شدن را نمی دهد که این اتفاق مسئله عادی در سایر نرم افزار ها بوده و به راحتی انجام میگردد 

    لذا خواهشمند است نسبت به حل این مشکل اقدام بفرمایی

    باتشکر

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    19 آبان 1398 11:14 ق.ظ
    سلام

    این رفتار مطابق تعریف سیستم است و برنامه‌ای برای تغییر آن نداریم.

    ارادت
    رامین 3815581
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    19 آبان 1398 11:20 ق.ظ
    این نقص باعث کند شدن شدید عملیات و نقطه ضعف شدید سیستم حسابداری انبار می باشد که در سایر نرم افزارها این مشکل اصلا نیست
    و ورود ریال جدید ملزم به تکمیل وزود قبلی و یا خروج قبلی نیست
    رامین 3815581
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    19 آبان 1398 11:22 ق.ظ
    لطفا به نرم افزارهای دیگه نگاه کنید و ببینید این درخواست بزرگی نیست که امکان تصحیح ندارید
    روزبه
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    20 آبان 1398 08:50 ق.ظ

    با سلام و خوش آمد به انجمن‌های پشتیبانی نوسا، لطفا قبل از استفاده از این ابزار قوانین انجمن را اینجا مطالعه فرمایید و از تکرار موضوعات با تیتر و اطلاعات یکسان بپرهیزید. دو کپی تکراری موضوع "انبار" شما حذف گردید. این موضوع نیز از بخش ارتباط با مدیران سامانه به بخش نرم‌افزار انبار جابجا شد. 

     

    در پاسخ مکرر به درخواست شما. نرم‌افزار انبار دائمی طبق تعریف استاندارد به لحظه بوده و همواره قیمت گزاری به ترتیب تمامی رخدادها و برگه های ورود و خروج یک کالا در آن اجباری است. از آن جا که محاسبه قیمت‌های برگه‌های خروج، انتقال بین انبار، و ورودی‌های برگشتی دوره جاری با استانداردهای میانگین، FIFO, LIFO , ... نیاز به وجود قیمت در ورود و خروج های قبلی دارند پس حتما باید ورود و خروج های شما برای هر کالا و برگه به ترتیب قیمت گزاری شوند.

     

    در صورتی که شما قیمت دقیق کالای ورودی را هنوز ندارید، می‌توانید با نگاهی به استانداردهای مالی مرتبط و استفاده از ابزارهای نرم‌افزار از جمله بهای برآوردی، بهای نرمال، یا بهای استاندارد و حساب کنترل خرید و یا همچنین با استفاده از ابزار مدیریت هزینه نوسا بخش فاکتورها و هزینه های مرتبط ورودی (کالا، حمل، گمرک،...) که به دست شما می‌رسد را به مرور زمان به کالای ورودی خود اضافه کنید تا سود ناویژه و بهای تمام شده مستقیم کالای شما در لحظه با دقیق ترین و به لحظه ترین اطلاعات موجود محاسبه شوند. سیستم‌های دیگر ممکن است هر کاری بکنند، نرم‌افزارهای نوسا طبق تعاریف و با توجه به استانداردهای مالی و مبانی و الزامات قیمت گزاری انبار این امکان را به شما نخواهند داد. تلاش ما در مرحله اول سلامت کارکرد و دقت اطلاعات نرم‌افزار می‌باشد و سپس در مرحله دوم، راحتی کاربر. در صورت نیاز به یادگیری چگونگی استفاده از این ابزارها لطفا با بخش پشتیبانی مالی تماس حاصل فرمایید.  

     

    برخی از ابزار مرتبط انبار:

    چگونگی استفاده از بهای برآوردی

    چگونگی استفاده از بهای استاندارد

     

     

    با ارادت

    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.