چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 31 تیر 1398 10:27 ق.ظ توسط kavoshpazhohyazd
انتقال موجودی مقداری -ریالی از یک انبار به انبار دیگر
�2 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
kavoshpazhohyazd
کاربر جدید
کاربر جدید

--
26 تیر 1398 09:07 ق.ظ

     با سلام-چند انبار در نرم افزار داریم الان میخواهیم کلیه کالا های  دارای موجودی  از یک انبار با مقدار و ریال بدون تغییر بها به انبار دیگر انتقال داده شود متاسفانه نمیتوان به صورت اتوماتیک این ثبت انجام گیرد و می بایست از قسمت نقل و انتقال به صورت دستی و تک به تک کالا ها انتخاب گردد.

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    26 تیر 1398 11:28 ق.ظ
    سلام

    این رویه به صورت استاندارد در سیستم وجود ندارد - در واقع این کاربرد به عنوان یک روال همگانی و قابل پیاده‌سازی تشخیص داده نشده است. نقل و انتقال، شاید در این زمینه سخت گیرانه باشد. مشخصه‌ی اصلی این برگه این است که اگر اصلاحی در بهای کالاهای وارده به انبار اولیه صورت گیرد، آن اصلاح به بهای انتقال یافته به انبار جدید هم تسری یابد. مشابه این وضعیت برای برگشت دوره‌ی جاری و تعدیل هم وجود دارد.

    یک امکان در سیستم وجود دارد که شاید در مورد خاص شما کارآمد باشد. به صورت خلاصه: موجودی کالاهای انبار نخست (مبداء) را به صورت یک فایل صادره (XML) صادر می‌کنیم + در یک برگه‌ی انبارگردانی برای انبار دوم (مقصد) همان موجودی را فراخوانی می‌کنیم.

    چند نکته وجود دارد: 1) فایل صادره‌ی حاوی موجودی کالاها مربوط به همان انبار نخست است و پیش از فراخوانی باید به صورت دستی کد انبار مندرج در آن به کد انبار دوم اصلاح شود. 2) این عمل منجر به "مقایسه"ی موجودی کالاها در انبار مقصد با انبار مبداء خواهد شد و صرفا تفاوت‌ها در برگه درج خواهند شد. اگر کالاها از قبل در انبار مقصد موجودی داشته باشند، این روش کار نخواهد کرد.

    اگر تمایل داشتید به صورت زیر عمل کنید:
    در سیستم / ایجاد فایل صادره / انبار / موجودی، یک فایل صادره از موجودی کالاهای انبار اول (مبداء) تهیه نمایید.
    با استفاده از Note Pad فایل صادره را باز کنید، کد انبار مبداء را در آن بیابید (در همان ابتدای فایل و با نام StockCode درج شده است) و آنرا به کد انبار مقصد تغییر دهید.
    برای انبار مقصد یک برگه انبارگردانی جدید تنظیم کنید. در منوی متصل به تکمه‌ی افزودن (+ در بخش سطرها) گزینه "فراخوانی (و مقایسه) با فایل صادره از موجودی کالا" را انتخاب کنید و همان فایل xml صادر شده‌ی قبلی را معرفی کنید.
    در زمان مناسب برای انبار مبداء یک برگه انتهای دوره تنظیم فرمایید تا موجودی آن صفر شود.
    تنظیم مناسب طرف حساب‌ها باید به تشخیص خودتان انجام شود.

    همانطور که عرض کردم این عمل به عنوان یک رویه‌ی استاندارد از طرف ما تشخیص داده نشده است و عملیات فوق به صورت غیرمتعارف و غیرمتداول پیشنهاد شده‌اند. به همین دلیل در ادامه‌ی عملیات، در صورت بروز مشکل در اجرای عملیات انتقال، کمک زیادی از همکاران بنده در بخش پشتیبانی برنخواهد آمد. البته مشکلی برای داده‌های شما پیش نخواهد آمد و برای انصراف از عملیات کافی است برگه‌ی انبارگردانی را حذف نمایید.
    kavoshpazhohyazd
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    31 تیر 1398 10:27 ق.ظ
    با سلام-ضمن تشکر از  پاسخگویی به هنگام جنابعالی آقای مومنی عزیز-ولی شرکت کاوش پژوه به دلیل انجام امور پیمانکاری در معادن و فعالیت در کارگاه های مختلف نقل و انتقال انبار به صورت کلی زیاد انجام میشود -بازم لطف کنید و در صورت صلاحدید تصمیمی جهت رفع مشکل این شرکت اتخاذ کنید که بتوان در نرم افزار به صورت کلی کالا اتوماتیک از یک انبار به انبار دیگر بدون تغییر بها انتقال یابد. با تشکر
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.