چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 01 خرداد 1398 12:25 ب.ظ توسط mahanairport
ارتباط بین برگه های هزینه و حسابداری
�2 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
mahanairport
کاربر
کاربر

--
01 خرداد 1398 08:35 ق.ظ
    با سلام
    پایگاه اطلاعاتی داریم حاوی اسناد حسابداری و دو سری متفاوت از برگه های هزینه که همگی سند شده اند. حال می خواهیم اسنادی که در حسابداری تنظیم شده اند را به پایگاه دیگری منتقل نموده و یکی از دو سری برگه هزبنه را نیز انتقال داده و سند کنیم. چگونه این کار را انجام دهیم؟
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    01 خرداد 1398 11:12 ق.ظ
    سلام

    در صدور و فراخوانی اطلاعات برگه‌های هزینه، سندهای این برگه‌ها نیز لحاظ می‌شوند، به این صورت؛ در زمان صدور برگه‌ی هزینه سیستم وضعیت "سند شده" بودن این برگه‌ها را نیز صادر می‌کند و در زمان فراخوانی، اگر سند مربوط به برگه‌ی هزینه از قبل در سیستم مقصد فراخوانی شده باشد برگه‌ی هزینه به همان سند متصل می‌شود. به این ترتیب نیازی به سند کردن مجدد برگه‌ی هزینه نخواهیم داشت. از طرف دیگر، سندهای حسابداری یا دریافت و پرداختی که از برگه‌های هزینه تشکیل شده باشند تفاوتی با سندهای حسابداری و دریافت و پرداخت عادی نخواهند داشت. همانند سندهای عادی می‌توانیم به آن سندها نیز سطرهایی را اضافه کنیم. به این ترتیب این سندها به صورت عادی در فرآیند صدور اطلاعات داخل می‌شوند.
    اگر منظور شما از "اسنادی که در حسابداری تنظیم شده‌اند" این است که سندهایی که از برگه‌های هزینه آمده‌اند مورد نظر نیستند، تفکیک اسناد به صورت خودکار توسط سیستم (به دلیلی که گفتیم) غیرممکن است - مگر اینکه خودتان عبارتی در شرح یا عددی در شماره‌ی عطف سند درج کرده باشید تا بتوانید آن اسناد را در حین صدور با شرایط مشخص کنید و آنها را صادر نکنید. اگر سندهای اینچنینی صادر نشده باشند در فراخوانی برگه‌های هزینه، سند مربوط به آنها توسط سیستم یافت نخواهد شد و برگه‌ها به صورت سند نشده باقی خواهند ماند.
    mahanairport
    کاربر
    کاربر

    --
    01 خرداد 1398 12:25 ب.ظ
    ممنون از راهنمایی شما
    اشتباه بنده این بود که اول برگه هزینه را فراخوانی میکردم و تصور میکردم سند حسابداری هم همزمان فراخوانی میشود
    با تشکر
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.