چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 27 فروردین 1398 01:55 ب.ظ توسط momeni
گزارش عملیات بچ به تفکیک کالا و واحد خاص
�3 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
derakhshi
کاربر
کاربر

--
27 فروردین 1398 09:02 ق.ظ
    با عرض سلام واحترام

    در  گزارش عملیات یک بچ به تفکیک کالا که به صورت سرجمع گردش و موجودی کالا را نشان میدهد واحد کالا به واحد خاص تبدیل نمیشود و همان واحد اصلی ظاهر میشود.

    مثال :هر دو کالا به یک بچ ارتباط دارند

    کالا1: پیچ 23     واحد اصلی عدد            واحد فرعی کیلوگرم   

    کالا 2: درب آهنی واحد اصلی کیلوگرم     واحد فرعی عدد

    وقتی گزارش بر حسب واحد خاص (و سرجمع) و کیلوگرم بگیریم  درب آهنی به کیلوگرم و پیچ به عدد ظاهر میشود

    لطفا راهنمایی کنید

     

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    27 فروردین 1398 11:49 ق.ظ
    سلام

    یادآوری می‌کنیم که باید از فرم اختصاصی بازنمایی کننده‌ی واحد خاص استفاده نمایید. در این فرم (پیش فرض ما) البته، اطلاعات اصلی و تفکیک شده برحسب واحد اصلی آورده شده است اما مقادیر برحسب واحد خاص نیز در کنار آنها آمده است. توجه فرمایید که منظور اصلی ما از انتخاب یک واحد به عنوان "خاص" این بوده است: فقط رخدادهایی در ارائه‌ی گزارش لحاظ شوند که یا 1) واحد اصلی کالای آنها واحد خاص بوده باشد، 2) واحد فرعی رخداد واحد خاص باشد، 3) مقدار اصلی رخداد با توجه به واحدهای فرعی کالا قابل تبدیل به واحد خاص باشد. یعنی همانطور که در عبارت توصیف گزارش (در header) آمده است: "فقط عملیاتی که قابل تبدیل یا بازنمایی برحسب واحد خاص باشند لحاظ شده‌اند". در کنار این وظیفه‌ی اصلی مقدار افزایش یا کاهش برحسب واحد خاص را نیز محاسبه می‌کنیم. در صورت تمایل می‌توانید فرمی با محتوای مورد نظر خود را تعریف کنید و به جای پیش‌فرض ما بکار ببرید - به صورتی که فقط حاوی مقادیر برحسب واحد خاص باشد.
    derakhshi
    کاربر
    کاربر

    --
    27 فروردین 1398 12:11 ب.ظ

    فرم گزارش(واحد خاص) درست است ولی کار نمیکند . البته این گزارش را با نرم افزار گزارش ساز دیگر ساختم ولی قابل اعتماد و ... نیست .

    البته گزارش واحد خاص در تراز به درستی کار میکند . فایل ضمیمه

    تشکر

    پيوست ها
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    27 فروردین 1398 01:55 ب.ظ
    سلام

    متوجه مشکل نشدم. اگر از فرم‌های ما استفاده نموده باشید و در محاوره‌ی ابتدایی در صفحه‌ی رخدادها واحد خاص را انتخاب کرده باشید قاعدتا فقط کالاهایی که آن واحد خاص در آنها قابل رویت باشد می‌آیند و نباید خالی باشد. اگر اشکال باقی است با همکاران بنده در بخش پشتیبانی تماس بگیرید تا دقیق‌تر بررسی شود.

    ارادت
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.