چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 15 اسفند 1397 01:43 ب.ظ توسط hosein.mirjalili
تعرفه فروش
�2 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
hosein.mirjalili
کاربر
کاربر

--
14 اسفند 1397 11:38 ق.ظ

    با سلام و عرض ادب

    1 - در تعرفه فروش , امکان گزارش یک کالا نسبت به تعرفه های تعیین شده جهت آن کالا وجود ندارد به تعبیری دیگر گزارش مبنی بر اینکه یک کالا به چه قیمتی در چه تعرفه ای تعیین شده است . 

    2 - در فرم تعرفه امکان فیلتر تعرفه ها وجود ندارد . با توجه به شرایط اقتصادی و شرکت و عدم ثبات قیمتها , مجبور به ثبت تعرفه های زیادی هستیم . لذا اگر در فرم محاوره ای با امکان فیلتر تعرفه ها بر اساس فعال یا غیر فعال یا بدون اعتبار باشد در تسریع و ثبت تعرفه بسیار مفید می باشد

    ممنون

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    14 اسفند 1397 03:54 ب.ظ
    سلام

    در خلاصه اطلاعات کالا، در صفحه سایر کاربردها، تعرفه‌هایی که کالا در آنها بکار رفته است بازنمایی می‌شوند. بازنمایی قیمت میسر نیست؛ بها با توجه به بافتار کاربرد و مثلا به صورت پلکانی یا بسته‌ای (با لحاظ کردن مقادیر مازاد) تعیین می‌شود.

    در حین استفاده از تعرفه‌ها فقط تعرفه‌های فعال و معتبر (با توجه به شرایطی که در برگه و سطر قابل تشخیص است) لحاظ می‌شوند. اما در حین بازنمایی تعرفه‌ها، در حال حاضر همه‌ی اقلام بازنمایی می‌شوند. این رفتار در بخش تعاریف، استاندارد است - در مواجهه با تعداد زیاد تعرفه‌ها روال کار مبتنی بر جستجو در فهرست تعرفه‌ها برای یافتن تعرفه‌ی مورد نظر بوده است. با این همه اگر منظور شما این است که پیش از بازنمایی فهرست تعرفه‌ها محاوره‌ای بازنمایی شود تا با تعیین پارامترهایی از نمایش برخی از تعرفه‌ها ممانعت شود، موضوع را بیشتر بررسی خواهیم کرد و در صورت امکان پیاده‌سازی خواهد شد.

    ارادت
    hosein.mirjalili
    کاربر
    کاربر

    --
    15 اسفند 1397 01:43 ب.ظ
    ممنون از لطف شما , در صفحه سایر کاربردها صرفا نام تعرفه مشخص شده است . از آنجایی که بهای کالا امکان دارد تحت تاثیر قوانین تغییر تعرفه یا ... قرار بگیرد قاعدتا بهای تعرفه , قابل اتکا برای تعیین قیمت نهایی فروش کالا نیست . ولی کمبود گزارش فوق محسوس است
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.