چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 13 بهمن 1397 10:20 ق.ظ توسط Rezapoor
مشکل نصب هدیه
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
Amadex1397
کاربر جدید
کاربر جدید

--
11 بهمن 1397 05:57 ب.ظ

    در موقع نصب پایگاه اطلاعاتی متاسفا نه مطلب پیوست نمایش داده میشود 

    پيوست ها
    Rezapoor
    کاربر
    کاربر

    --
    13 بهمن 1397 10:20 ق.ظ
    با سلام
    لطفا از قسمت sql server configuration manager وارد بخش sql server services شده و بر روی sql server(MSSQLSERVER) دوبار کلیک نمایید تا  پنجره تنظیمات مربوط به سرور نمایش داده شود.
    حال در قسمت log on گزینه Built-in account را انتخاب نموده و از منوی کشویی مربوطه، Local System را انتخاب نمایید. سپس سرور را Restart نمایید.
    ( در صورتی که سرور (MSSQLSERVER) را در این بخش نیافتید، مجددا اقدام به نصب SQL به‌صورت Default instance نمایید.)

    در مرحله بعد، دسترسی کاربر(Local System) به پوشه محل نصب نرم‌افزار نوسا را بررسی نمایید. برای این منظور بر روی پوشه محل ذخیره نرم افزار راست کلیک کرده و گزینه Peroperties را انتخاب نمایید. حال از بخش Security دسترسی‌های لازم به کاربر را در اختیار آن قرار دهید.

    برای توضیحات بیشتر، به صفحه Microsoft SQL Server مراجعه فرمایید.
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.