چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 09 بهمن 1397 02:35 ب.ظ توسط momeni
تفصیلی مسدود
�3 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
j-esfahani
کاربر پیشرفته
کاربر پیشرفته

--
09 بهمن 1397 09:06 ق.ظ

    با سلام

    در زمان استفاده از امکان "فراخوانی (کپی) یک سند دیگر" (Ctrl+I) ، اگر در سند ثبت شده تفصیلی مسدود وجود داشته باشد، در زمان ثبت در سند جدید، سیستم هشدار نمی دهد و سند ذخیر خواهد شد.

    در زمان Drag&Drop و یا انتخاب تفصیلی مسدود، سیستم هشدار می دهد.

    درصورت امکان بررسی شود.

    پ.ن: البته "بررسی درستی سطرهای سند" (Shift+F9) روی سند ثبت شده، کار می کند و هشدار می دهد.

    با تشکر

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    09 بهمن 1397 11:08 ق.ظ
    سلام

    کپی سند کاربردهای متفاوتی دارد و در برخی از کاربردها حتما لازم است تا مسدودها هم کپی شوند. در ضمن ممکن است سند بسیار بزرگ باشد و کپی در سرور انجام شود که اصلا امکان هشدار وجود نداشته باشد. اصولا مسدود کردن تفصیلی برای ممانعت از انتخاب یا تعامل مستقیم با کاربر است و در سایر موارد نباید کنترل شود. فراخوانی‌ها و کپی‌ها در همین سایر موارد قرار دارند.

    ارادت
    j-esfahani
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    09 بهمن 1397 12:12 ب.ظ

    شاید در زمان فرخوانی، سیستم از کاربر سوال کند با کنترل یا بدون کنترل فراخوانی کنم ؟

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    09 بهمن 1397 02:35 ب.ظ
    سلام

    اشکال این است که در فراخوانی در سرور کنترل در حین عملیات بسیار دشوار است و اگر خطا رخ دهد قاعدتا باید همه‌ی آنچه (مثلا در یک فایل بزرگ) قبلا فراخوان شده باشد را حذف کنیم. به جز این دلایل، تغییر رفتار کنونی سیستم بسیار دشوار و پرهزینه است - همیشه هم در این موارد راه‌حل‌های پیشنهادی به گونه‌ای است که هر دو رویه‌ی مطلوب برای کاربردهای متفاوت را بپوشاند و دشواری را دوچندان می‌کند - مثل همین پرسش از کاربر. انجام تغییرات مورد اشاره متاسفانه برای ما میسر نیست.
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.