چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 01 دی 1397 03:58 ب.ظ توسط momeni
در رابطه با شماره توالی
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
yaghini
کاربر جدید
کاربر جدید

--
01 دی 1397 03:45 ب.ظ

    باسلام و عرض خسته نباشید 

    سیستمی داریم که نرم افزار یکپارچه مالی در آن نصب می باشد و با آن کار میکنند . 

    سوالم این بود کلاینتها در تاریخ 28 اذر سند زده اند و فردایش یعنی 29 اذر  که دوباره می خواستند سند بزنند شماره توالی که 700 بود از 1000 شروع شده بود و توضیح اینکه ویندوز سرور می باشد و sql2016  هستش و با توجه به اینکه هنوز اطلاعات زیادی داخل نرم افزار موجود نمی باشد و هنوز اول کار هست ، اطلاعات از طریق فایل صادره به این سیستم وارد شده است و در تاریخ 28 اذر این سیستم یکبار ریستارت شده است . 

    طبق صحبت با بخش پشتیبانی گفته شد که این شماره توالی فقط صرفا پرش کرده است و مشکلی نیست و پرش رو به جلو می باشد و اینکه نگرانی کلاینتها ما هم از این می باشد که نکند این اتفاقی که برای شماره توالی افتاده است برای سایر موارد مانند بدهکاری ها و مانده ها و ... تسریع یابد و و اینها که دارن همینطور اسناد را می زنند در آخر سال متوجه شوند که تمامی مانده ها  و ... دارای ایراد می باشد . 

    بخش پشتیبانی گفتند که اصلا مشکلی نیست و فقط شماره توالی پرش کرده است و هیچ اتفاقی برای سایر موارد نمی افتد و این از خصیصه های sql 2016 می باشد خواهشمند است برنامه نویسان محترم و متخصص Sql این مورد را بررسی نمایند و اعلام نتیجه نمایند .

     

    و اینکه چرا در نوسا بک آپ اوتوماتیک وجود ندارد ؟ بک آپ دستی خیلی مواقع برای شرکتها سخت می باشد . 

     

    باتشکر

     

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    01 دی 1397 03:58 ب.ظ
    سلام

    در مورد شماره توالی که توضیحات کامل داده شده است. مشکلی وجود ندارد.

    تهیه پستیبان خودکار باید با ترتیبات Windows و خود SQL Server مدیریت شود. چون این امکانات به صورت استاندارد وجود دارند، پیاده‌سازی (دوباره و تکراری) آنها در سیستم فقط منجر به پیچیده شدن و ایجاد احتمال اشکال خواهد شد.

    ارادت
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.