چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 22 تیر 1400 10:54 ق.ظ توسط f.rabiezadeh
اخذ گزارش از برخی از دارایی ها
�4 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
kasra
کاربر جدید
کاربر جدید

--
17 آذر 1397 03:24 ب.ظ

    با سلام و احترام

     

    به دلیل تعداد زیاد دارایی ها مجبور شده ایم که برای برخی از دارایی ها استهلاک در مقطع زمانی تنظیم کنیم.

    آیا گزارشی وجود دارد که بتوان این دارایی ها را از سایر دارایی ها که استهلاک آنها تنظیم نشده اند جدا کرد ؟

     

     

    با تشکر 

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    17 آذر 1397 03:34 ب.ظ
    سلام

    فیلدی مثلا به نام "تاریخ آخرین استهلاک" باید برای دارایی وجود می‌داشت که در پیاده‌سازی جا افتاده است. حتما در نسخه‌های بعدی اضافه خواهد شد.

    تا آن زمان، به این نکته توجه فرمایید که صدور فرمان محاسبه‌ی استهلاک تا یک تاریخ برای دارایی‌هایی که قبلا برای آنها استهلاک محاسبه شده است مشکلی را ایجاد نمی‌کند (و صرفا تعداد دارایی‌های مزبور در انتها اعلام می‌شوند).

    ارادت
    j-esfahani
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    17 آذر 1397 07:02 ب.ظ

    سلام

    جناب آقای مومنی، یعنی در فهرست دارایی‌های، فیلد جدیدی در کنار این فیلدها اضافه میشود ؟

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    17 آذر 1397 08:10 ب.ظ
    سلام

    بله - دقیقا
    متاسفانه در پیاده‌سازی جا افتاده است و حتما (بیشتر از مثلا تاریخ آخرین بازدید عینی) به آن نیاز است. به علت تعدد و تنوع فوق‌العاده فیلدها (و رخدادها) در سیستم اموال این کسری را موقتا می‌بخشید.
    f.rabiezadeh
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    22 تیر 1400 10:54 ق.ظ

    با عرض سلام و ادب

    کاربر محترم درخواست مطرح شده از سمت شما در ویرایش نسخه 8.02 به نرم افزار اضافه شده است ، به این صورت که در مشخصات دینامیکی دارایی‌ها (برای گزارش)، تاریخ آخرین رخداد استهلاک (زمانی یا کارکردی) اضافه شد. از این تاریخ(ها) می‌توان در تنظیم شرط در فهرست دارایی‌ها نیز استفاده کرد. به صورت استثنایی در گزارش تغییرات وضعیت دارایی‌ها دو نسخه از این فیلدها در دسترس خواهند بود – تاریخ آخرین رخداد استهلاک (زمانی یا کارکردی) تا ابتدای دوره و تا انتهای دوره.

    همچنین جهت مطالعه امکانات نسخه8.02 میتوانید از لینک امکانات جدید در نسخه 8.02 (802) نرم‌افزار مالی یکپارچه نوسا استفاده نمایید. به علاوه برای مطالعه امکانات اضافه شده در باقی نسخ نرم افزار از لینک امکانات پیاده سازی شده در هر نسخه از نرم‌افزار استفاده فرمایید.

    با تشکر

    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.