چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 19 آبان 1397 01:55 ب.ظ توسط momeni
شرایط در انتخاب رخدادهای انبار
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
debrahimi
کاربر
کاربر

--
19 آبان 1397 12:47 ب.ظ

    با سلام خدمت آقای مؤمنی

     

    در گزارش فهرست رخدادهای انبار یک نکته جلب نظر می‌کند. وقتی شرط محدوده کد مرکز (یا الگوی کد مرکز) استفاده می‌کنیم رخدادهایی که هیچ مرکزی ندارند (مانند نقل و انتقال) هم نشان داده می‌شوند و کاربر باید با کمی تجربه و علم غیب حواسش جمع باشد که حتما برگه‌های نقل و انتقال و برگه‌های انبارگردانی را از شرایط حذف کند.

    در جای دیگر هم، وقتی که شرط محدوده کد بچ را استفاده می‌کنیم قاعدتا مقصود کاربر این است که فقط کالاهای دارای بچ که شماره بچ آنها در محدوده مد نظر است نشان داده شوند، اما تا وقتی که تیک «کالاهای فاقد بچ» را برنداریم این شرط اتفاق نمی‌افتد و تمام کالاهای فاقد بچ (که طبیعتا بچ آنها در این محدوده نیست!) هم در گزارش ظاهر می‌شوند. 

    با اطلاعات ناقصی که در برنامه‌نویسی دارم به نظرم می‌رسد در فیلترها شرط IsNull کنترل نمی‌شود و فیلدهای خالی اصلا در شرط کنترل نمی‌شوند.

     

    متشکرم

    داود ابراهیمی

    مدیریت پایدار

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    19 آبان 1397 01:55 ب.ظ
    سلام

    اگر کار اضافه‌ای نمی‌کردیم همان می‌شد که مورد اشاره‌ی شما بوده است. به صورت اضافه خواسته‌ایم که رخدادهایی که مطابق تعریف فاقد مرکز هستند در این شرط تحت تاثیر قرار نگیرند. رخدادهای اضافه البته با شرط برروی نوع رخداد قابل حذف از گزارش خواهند بود.
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.