چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 14 آبان 1397 02:13 ب.ظ توسط j-esfahani
فرم های چاپی سیستم فروش
�2 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
j-esfahani
کاربر پیشرفته
کاربر پیشرفته

--
14 آبان 1397 10:08 ق.ظ

    با سلام

    یه نکته کوچک دیده شد ، جهت اطلاع رسانی و رفع عیب

    در "تعریف فرم چاپی" مثلا فاکتور فروش ، زمانی که از فیلد "ایجاد مولفه ترکیب متنی (چند فیلد) " استفاده شد ، پس از انتخاب محتوی "نشانی مشتری متفرقه یا نشانی مشتری" در محاوره "تدوین یک مولفه - ترکیب متنی" که متغیر ها وجود دارند ، نام محتوی "آدرس مشتری متفرقه یا آدرس مشتری" نمایش داده میشود

     

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    14 آبان 1397 10:42 ق.ظ
    سلام

    ممنون از اطلاع‌رسانی

    البته این مشکل به صورتی که فرمودید بعید است که وجود داشته باشد. توضیح: اسامی فیلدها در کل سیستم در یک بانک مشترک نگهداری می‌شوند و حتما هر فیلدی که انتخاب شود با همان عنوان بعدا در مولفه بازنمایی خواهد شد.

    اشکالی که اشاره کردید احتمالا به این دلیل است: در یکی از نسخه‌های قبلی، در عنوان فیلد مورد اشاره "آدرس" درج شده بوده است ولی بعدا (در یکی از نسخه‌های آتی نسبت به نسخه‌ی ابتدایی) آدرس را با "نشانی" جایگزین کرده‌ایم. در مولفه‌هایی که از قبل در فرم‌ها تعریف شده بوده‌اند نام فیلد با عبارت قدیمی (حاوی آدرس) نمایش داده می‌شود ولی در زمان انتخاب محتوی نام جدید فیلد (حاوی نشانی) نمایش داده می‌شود. به احتمال بسیار بسیار زیاد اگر دوباره محتوی را انتخاب نمایید کلمه‌های آدرس به نشانی تغییر می‌کنند ولی تا پیش از انتخاب دوباره‌ی محتوی نام قدیمی فیلد (حاوی آدرس) دیده می‌گردد.

    با پوزش، این وضعیت ناشی از تغییر نام فیلد توسط ما است و در واقع اشکال سیستم به حساب نمی‌آید.

    ارادت
    j-esfahani
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    14 آبان 1397 02:13 ب.ظ
    بله، پس از انتخاب مجدد همان فیلد ، با محتوی انتخاب شده برابر شد.
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.