چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 30 مهر 1397 05:49 ب.ظ توسط momeni
سند استقرار در اموال
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
mahanairport
کاربر
کاربر

--
30 مهر 1397 03:55 ب.ظ
    با سلام و عرض ادب
    چرا رخداد سابقه پیش از مکانیزه سند نمیشود ؟
    ما نیاز به سند استقرار در دارایی مانند سند ابتدای دوره انبار داریم
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    30 مهر 1397 05:49 ب.ظ
    سلام

    وقتی یک دارایی به همراه سابقه‌ی پیش از مکانیزه به سیستم وارد می‌شود، به این معنی است که دارایی از قبل در سازمان یا شرکت وجود داشته و استفاده می‌شده است و صرفا سیستم اموال وجود نداشته یا دارایی در آن معرفی نشده بوده است. واضح است که برای چنین دارایی‌هایی اطلاعات مالی باید از قبل در سیستم مالی (یکپارچه) در سرفصل‌های مناسب (دارایی / استهلاک انباشته / کاهش ارزش انباشته / مازاد تجدید ارزیابی) وجود داشته باشند. اگر چنین نباشد این دارایی سابقه‌ی پیش از مکانیزه ندارد - بلکه یک دارایی جدید است که از قبل هیچ اثری در سیستم نداشته است. با این فرضیات "حتما" سابقه‌ی پیش از مکانیزه نباید نیازی به سند شدن داشته باشد و اگر سندی از این اطلاعات تشکیل شود منجر به درج اطلاعات مکرر در نظام مالی یکپارچه خواهد شد.
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.