چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 21 شهریور 1397 09:29 ق.ظ توسط روزبه
فراخواني فاکتور از فايل EXELL , XML
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
810105
کاربر جدید
کاربر جدید

--
18 شهریور 1397 03:10 ب.ظ
    با سلام

    نحوه فراخواني فايل جهت صدور چند فاکتور از فايل EXELL يا XML چگونه است؟

    روزبه
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    21 شهریور 1397 09:29 ق.ظ

    با سلام، 

     

    امکان فراخوانی و صدور XML نوسا (هم بصورت کلی و هم در برگه ها) صرفا برای استفاده داخلی سیستم تهیه شده و هر چند قابلیت استفاده از این امکان ها برای صدور تراکنش ها از خارج از این محیط وجود دارد، ولیکن انجام این امر پیچیده بدون ایجاد خطا یا مغایرت در سیستم، از محدوده پشتیبانی ما خارج است.

     

    طی سال‌ها راهکارهای ساده ورود اطلاعات یک برگه انبار یا حسابداری از Excel به XML و نوسا در این پرتال توسط دوستان نوشته شده و قابل استفاده می‌باشند. در بحث فروش، حتی برای صدور یک فاکتور، از آنجا که این عمل به بسیاری از بخش‌های دیگر سیستم متصل است، چنین راهکاری ارائه نشده. 

     

    اگر شما تجربه کار با XML را داشته و تمایل دارید که از بیرون به سیستم نوسا اطلاعات وارد کنید، باید یک XML حاوی تمامی اطلاعات (چند فاکتور همزمان و برگه های مرتبط) تغییر یافته یا جدید مربوط به اسناد و برگه‌های خود را بسازید، در این برگه‌ها تمام اطلاعات مربوط به استفاده داخلی، گزارشات فصلی، انبار، حسابداری، و ... باید وارد شده باشند (مانند اطلاعات مشتری، رخدادهای انبار، خدمات، نوع، قرارداد، تفصیلی، مرکز، دفتر تلفن، محل جغرافیایی، تعرفه، واحد، ارز، ....) و سپس فایل مورد نظر را با ابزار xml باز کرده و با استفاده از استاندارد قابل مشاهده در داده موجود، داده خود را در قالب این استاندارد در XML بسازید.


    همان‌طور که توضیح داده شد ابزار XML نوسا برای این کار ساخته نشده و استفاده از آن برای ورود اطلاعات از سایر درگاه ها به این سیستم پیشنهاد نمی گردد. این امر پیچیده خارج از پشتیبانی ما می‌باشد و نیاز به شناخت قابل ملاحظه شما از ساختار استاندارد XML و کار با آن دارد.  


    با تشکر

    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.