چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 06 اردیبهشت 1390 11:04 ق.ظ توسط momeni
تداخل نکردن برگه های خروج کالا در نرم افزارهای فروش و انبار
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
Etemadi
کاربر پیشرفته
کاربر پیشرفته

--
05 اردیبهشت 1390 01:24 ب.ظ
    با سلام خدمت دوستان گرامی


    در شرکتهائی که انبار آنها در جای دیگری بود و برگه های انبار آنها در انبار کارخانه ثبت می شد و توسط فایل صادره ، برگه های انبار را به دفتر مرکزی می فرستادند و در عین حال برگه های فروش در دفتر مرکزی توسط روش معکوس ثبت می شد جهت تداخل پیدا نکردن برگه های خروج کالای انبار و برگه های خروج کالائی که توسط سیستم فروش بطور اتوماتیک ثبت می شود حتما یک نوع برگه خروج کالای جداگانه برای سیستم فروش تعریف کنید و بعد هم در تنظیمات فروش در قسمت " تنظیم خودکار برگه های تحویل (و درخواست) " این نوع برگه خروج ساخته شده را انتخاب کنید.
    با تشکر
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    06 اردیبهشت 1390 11:04 ق.ظ
    سلام

    برگه‌های خروج خودکار برای کاربردهای محدودی است که انبار در همان محل فروش واقع شده است. تصور نمی‌کردم که در مورد کالایی که قرار است از انبار جداگانه‌ای تحویل گرفته شود هم کاربرد داشته باشد. به هر حال نحوه استفاده به کاربر و کاربرد مربوط می‌شود و حتما در این زمینه هم روشی که فرمودید کارآمد خواهد بود.

    ممنون
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.