چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 11 مرداد 1397 11:57 ق.ظ توسط momeni
شماره فنی یکسان
�3 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
hezarcompany@gmail.com
کاربر جدید
کاربر جدید

--
07 مرداد 1397 12:07 ب.ظ

    با سلام و احترام

    در قسمت تعریف کالا یک کالا با نام و شماره فنی یکسان بدون پیغام خطا ثبت میشود  روشی برای حل این مشکل وجوددارد؟

    با تشکر

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    07 مرداد 1397 12:15 ب.ظ
    سلام

    کالاهای بسیاری ممکن است علی رغم داشتن شماره فنی یکسان به صورت تکراری در سیستم تعریف شوند. این وضعیت طبق تعریف سیستم و طبیعی است و اصولا کنترلی بر تکراری بودن (نبودن) شماره‌ فنی انجام نمی‌شود.
    hezarcompany@gmail.com
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    11 مرداد 1397 09:20 ق.ظ

    ببخشید حجم قطعات ما بالا است و خیلی برای ما مهم است که قطعه تکراری ساخته نشود هیچ امکانی ندارد که چنین فرآیندی به برنامه اضافه شود

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    11 مرداد 1397 11:57 ق.ظ
    سلام

    به نظر ما کاربرد (عمومی) ندارد. فیلدی که ما با این مشخصه فرض کرده‌ایم، کد میله‌ای است. از آنجا که این فیلدها اجباری نیستند کنترل دائمی تکراری نبودن آنها میسر نیست. در عوض امکان بررسی اطلاعات موجود و کشف موارد تکراری (در بین کالاهایی که فیلد مزبور در آنها وارد شده است) را برای کد میله‌ای پیاده کرده‌ایم. عملیات مشابه برای شماره‌ی فنی را نیز بررسی می‌کنیم و اگر مشکل پیش‌بینی نشده‌ای وجود نداشته باشد ارائه‌ی فهرست شماره فنی‌های تکراری را در نسخه‌ی بعدی اضافه خواهیم کرد (در کنار فهرست کدها‌ی میله‌ای تکراری در فهرست کالاها).
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.