چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 16 تیر 1397 11:47 ق.ظ توسط momeni
کپی مشخصات تکمیلی حساب
�3 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
debrahimi
کاربر
کاربر

--
13 تیر 1397 05:32 ب.ظ
    با عرض سلام و خسته نباشید

    ظاهرا با استفاده از امکان کپی مشخصات تکمیلی حساب هیچ کدوم از گزینه‌ها «کدهای ربط» را به ارث نمی‌رسانند. دلیل خاصی دارد یا چون امکان جدیدی بوده در فرآیند کپی لحاظ نشده است؟

    با تشکر
    داود ابراهیمی
    مدیریت پایدار
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    14 تیر 1397 10:38 ق.ظ
    سلام

    رفتاری که اشاره فرمودید طبق تعریف سیستم است و کپی تعمدا انجام نشده است. فیلدهای کدهای ربط به صورت بسیار استثنایی و با ارث بری در حین اجرا پیاده شده‌اند. طبق تعریف، اگر یک حساب کد ربط نداشته باشد، کد ربط حساب سرگروه برای آن منظور می‌شود و در حین استخراج کد ربط سرگروه نیز همین رویه دنبال می‌شود. هدف این بوده که تنظیم کدهای ربط برای حساب‌ها (و تفصیلی‌ها) ساده‌تر باشد - کد ربط را برای سرگروهی که کد مشخصی دارد تنظیم می‌کنید و خود به خود همان کد برای همه آیتم‌ها زیرگروه لحاظ می‌شود؛ حال کافی است فقط کدهای ربط اختصاصی و متفاوت را (در صورت وجود) برای معدودی از زیرگروه‌ها تنظیم نمایید. به این ترتیب اولا نیازی به کپی کد ربط به زیرگروه وجود ندارد (چون این کپی هیچ "داده" و "اطلاعات" اضافی را به همراه نخواهد آورد) و ثانیا عمل کپی ممکن است آزاردهنده باشد و اصلاح کدهای ربط در آینده را با دشواری مواجه سازد.

    ارادت
    debrahimi
    کاربر
    کاربر

    --
    15 تیر 1397 06:22 ب.ظ
    صحیح. چه جالب، این روش بسیار مفید و هوشمندانه است. خیلی ممنون از توضیح کاملتان.
    ضمنا بنده شخصا از طرفداران گزارش ساز شده‌ام و شروع کردم به تولید انواع داشبوردهای مالی و فروش در سطح عملیاتی یا مدیریت ارشد. مانند داشبورد مدیریت عملکرد بازاریابان (میزان فروش، فاکتورهای برگشتی، رسیدن به تارگت فروش، محاسبه پورسانت بر مبنای اهداف تعدادی فروش و غیره)، گزارشات بررسی روند تغییر نسبتهای مالی، محاسبه بهای تمام شده و از این قبیل کارها. از این که چنین ابزار قدرتمندی در اختیار ما قرار دادید متشکرم.

    داود ابراهیمی
    مدیریت پایدار
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    16 تیر 1397 11:47 ق.ظ
    سلام

    خیلی از لطف شما ممنونم. استفاده‌ی کاربردی و هوشمندانه‌ی دوستان از کارهای ما همیشه باعث نهایت خرسندی است.

    ارادت
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.